ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

خودرو

چشمگیر و بی مانند؛ کانسپت لکسوس LF-30 در نمایشگاه خودروی توکیو رونمایی شد

کانسپت لکسوس LF-30 با طراحی خیره کننده در نمایشگاه خودروی توکیو رسما رونمایی شد. این کانسپت پیش نمایشی از آینده محصولات برقی این شرکت است. لکسوس با رونمایی از این کانسپت قصد دارد تا به ...

پویا بهرامی
نوشته شده توسط پویا بهرامی | ۱ آبان ۱۳۹۸ | ۲۱:۰۰

کانسپت لکسوس LF-30 با طراحی خیره کننده در نمایشگاه خودروی توکیو رسما رونمایی شد. این کانسپت پیش نمایشی از آینده محصولات برقی این شرکت است. لکسوس با رونمایی از این کانسپت قصد دارد تا به ما فناوری های به روز و اختصاصی خود و همینطور طراحی آینده نگرانه محصولاتش را نشان دهد.

لکسوس LF-30

لکسوس خودروهای برقی را فرصتی مناسب برای تغییرات اساسی می بیند. به خصوص در ساخت خودروهای لوکس چنین آینده ویژه ای را برای محصولات لکسوس متصور است. طول کلی این کانسپت برابر 5090 میلی متر است و ارتفاع آن نیز به 1600 میلی متر می رسد. فاصله بین دو محور و پهنای این کانسپت نیز به ترتیب برابر با 3200 و 1995 میلی متر است.

این کراس اوور به بسته باتری با ظرفیت 110kWh مجهز است که توانایی شارژ شدن با شارژر 150kW را دارد. برد حرکتی آن نیز برابر با 500 کیلومتر اعلام شده است.

لکسوس LF-30

مدل مفهومی لکسوس LF-30 به موتورهای الکتریکی قرار گرفته در چرخ (هاب موتور) مجهز است که ویژگی های به خصوصی را به آن اضافه می کند. گرچه در حال حاضر این موتورها در محصولات تولیدی استفاده نمی شوند با این وجود در آینده نه چندان دوری احتمالا شاهد استفاده از این آرایش فنی خواهیم بود.

مجموع قدرت و گشتاور این موتورها به 536 اسب بخار و 700 نیوتن متر می رسد. حداکثر سرعت این کانسپت برابر با 200 کیلومتر بر ساعت بوده و این خودرو برای رسیدن به سرعت 100 کیلومتر به تنها 3.8 ثانیه زمان نیاز دارد.

لکسوس LF-30

یکی از دیگر نکات جالب توجه این کانسپت نبودن ورودی شارژر است که لکسوس اعلام کرده این کانسپت به طور کامل توسط شارژر وایرلس و بدون سیم شارژ می شود. در حال حاضر تویوتا به عنوان شرکت مادر لکسوس در حال کار بر روی نسل آینده باتری های خودرو یعنی باتری های حالت جامد است. در داخل اتاق کانسپت نیز با فرمان مخفی شونده طرف هستیم که با قرار گیری خودرو در حالت رانندگی خودران فرمان از جلوی دیدگان راننده به کنار خواهد رفت.

یکی از ویژگی های دیگر این کانسپت تجهیز آن به درون های مخصوص است که تخلیه بار قرار گرفته در صندوق را برای شما ممکن می سازد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • مکس
    مکس | ۲ آبان ۱۳۹۸

    سلطان لکسوس

مطالب پیشنهادی