ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

بسته‌های رومینگ
تکنولوژی

ایرانسل اینترنت آزاد زائران اربعین را در قالب «بسته‌های رومینگ» محاسبه می‌کند

بر اساس اعلام ایرانسل مصرف اینترنت آزاد زائران اربعین این اپراتور در قالب «بسته‌های رومینگ» محاسبه و مبلغ مازاد پرداخت شده به آنها برگردانده خواهد شد. به گزارش روابط عمومی ایرانسل، با توجه به پیشنهاد ...

پگاه طوسی
نوشته شده توسط پگاه طوسی | ۱ آبان ۱۳۹۸ | ۱۰:۴۵

بر اساس اعلام ایرانسل مصرف اینترنت آزاد زائران اربعین این اپراتور در قالب «بسته‌های رومینگ» محاسبه و مبلغ مازاد پرداخت شده به آنها برگردانده خواهد شد.

به گزارش روابط عمومی ایرانسل، با توجه به پیشنهاد وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات مبنی بر محاسبه هزینه اینترنت آزاد مصرفی اربعین در کشور عراق به صورت بسته‌های اینترنت برای مشترکان اپراتورهای تلفن همراه و با نظر مساعد سهامداران ایرانسل، مازاد پرداختی هزینه اینترنت با تعرفه آزاد، به حساب مشترکان ایرانسل برگردانده می‌شود.

به گفته ایرانسل تا پایان راهپیمایی اربعین، ۱.۷ میلیون مشترک ایرانسل از خدمات رومینگ دیتا استفاده کرده‌اند که نسبت به سال گذشته ۷۸ درصد افزایش داشته است. بر همین اساس ایرانسل اعلام کرد که مصرف اینترنت با تعرفه آزاد مشترکان این اپراتور در ایام اربعین در کشور عراق، به صورت بسته‌های رومینگ محاسبه شده و مازاد پرداختی به صورت بستانکاری در قبض مشترکان دائمی و اعمال شارژ در حساب مشترکان اعتباری منظور خواهد شد.

به دلیل اطلاع‌رسانی شفاف و فراگیر از سوی ایرانسل در زمینه تعرفه‌های رومینگ ویژه اربعین و نیز با توجه به اینکه بخش زیادی از مشترکان ایرانسل از سیم‌کارت‌های پیش پرداخت (اعتباری) استفاده می‌کنند، شمار زیادی از مشترکان ایرانسل بسته‌های اینترنت رومینگ را فعال کردند و به این ترتیب، مبلغ قابل توجهی از اعتبار آنها به صورت اینترنت آزاد محاسبه نشده و تنها حدود ۳۰ درصد از مبلغ ۲۶ میلیارد تومان اعلام شده توسط وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات، مربوط به مشترکان این اپراتور است.

ایرانسل همچنین در اطلاعیه‌اش اعلام کرده است: «در اربعین ۱۳۹۸ و برای تکریم زائران اربعین، با برگزاری جلسه‌های مذاکره با اپراتورهای عراقی با حضور نمایندگان وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات، موفق به کاهش تعرفه مکالمه و پیامک و نیز ارائه بسته‌های تخفیفی رومینگ ویژه این ایام شده بود.»

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی