ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

اتحادیه کسب‌وکارهای اینترنتی: شورای حل اختلاف کسب‌وکارهای مجازی راه‌اندازی می‌شود

صبح امروز جشنواره وب و موبایل ایران به ایستگاه رشت رسید و سخنگوی اتحادیه کسب‌وکارهای اینترنتی در افتتاحیه این مراسم خبر از ایجاد شورای حل اختلاف کسب‌وکارهای مجازی با کمک قوه قضاییه داد. «رضا الفت ...

آرش پارساپور
نوشته شده توسط آرش پارساپور | ۲ آبان ۱۳۹۸ | ۱۱:۲۴

صبح امروز جشنواره وب و موبایل ایران به ایستگاه رشت رسید و سخنگوی اتحادیه کسب‌وکارهای اینترنتی در افتتاحیه این مراسم خبر از ایجاد شورای حل اختلاف کسب‌وکارهای مجازی با کمک قوه قضاییه داد.

«رضا الفت نسب» با اشاره به جنگی که همچنان بین کسب‌وکارهای مدرن و بخش سنتی وجود دارد تاکید کرد که آنها نهایت تلاش خود را در اتحادیه کرده‌اند که تا حدی آتش این جنگ را خاموش کنند. او می‌گوید با کمک و رایزنی‌های قوه قضاییه قصد دارند به زودی شورای حل اختلاف کسب‌وکارهای اینترنتی (مجازی) را راه‌اندازی کنند:

«شعبه شورای حل اختلاف کسب‌وکارهای مجازی را در اتحادیه راه‌اندازی می‌کنیم. اگر مشکلات و شکایاتی باشد تا سقف بیست میلیون تومان و دیگر مشکلات اکوسیستم را در آن حل و فصل می‌کنیم. می‌خواهیم فعالین استارتاپی کشور که قطب اقتصادی جدید ایران شده‌اند، با اطمینان خاطر کار خود را ادامه دهند.»

الفت نسب ضمن ابراز تاسف نسبت به اظهار نظر برخی دولتمردان و اشاره به صحبت‌هایی نقل قول شده مبنی بر اینکه «مردم خریدهای اساسی خود را اینترنتی انجام ندهند» تاکید کرد که این عبارات روی تجارت الکترونیک کشور تاثیر منفی خواهد داشت.

سخنگوی اتحادیه کسب‌وکارهای اینترنتی همچنین درباره دستورالعملی که توسط سازمان فناوری اطلاعات برای فعالیت تاکسی‌های اینتترنتی منتشر شده گفت: «دوستان سازمان فناوری اطلاعات دستورالعمل ارائه داده‌اند که خواهش می‌کنم این آیین‌نامه را بخوانید و آن را نقد کنید. پرداخت هزینه به شهرداری برای فعالیت در هر شهر هنوز برای این اکوسیستم زود است.»

 

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی