ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

ریلمی XT
تکنولوژی

ریلمی سریع‌ترین رشد را در بین برندهای تلفن هوشمند دارد

طبق آمارها برند ریلمی (Realme) در سه ماهه سوم سال 2019 با کسب رتبه هفتم در صادرات جهانی تلفن هوشمند در بین 10 برند دیگر، سریع ترین رشد را در مقایسه با سایر برندها داشته ...

پیمان حسنی
نوشته شده توسط پیمان حسنی | ۷ آبان ۱۳۹۸ | ۱۱:۳۰

طبق آمارها برند ریلمی (Realme) در سه ماهه سوم سال 2019 با کسب رتبه هفتم در صادرات جهانی تلفن هوشمند در بین 10 برند دیگر، سریع ترین رشد را در مقایسه با سایر برندها داشته است.

طبق تحقیقی که سایت Counterpoint انجام داده، ریلمی در سه ماهه سوم سال 2019 بیش از 10 میلیون تلفن هوشمند فروخته است که نسبت به مدت مشابه در سال قبل افزایش فوق العاده 808 درصدی را نشان می دهد. البته از فعالیت برند ریلمی فقط 18 ماه می گذرد، بنابراین رشدهای ناگهانی آنچنان غیر قابل پیش بینی نیستند.

ریلمی سریع ترین رشد را در میان دیگر برندهای سازنده گوشی در سه ماهه سوم سال 2019 داشته است

ریلمی علاوه بر فروش محصولات در چین و کشورهای جنوب شرق آسیا، به بازارهای روسیه، هند و اروپا هم وارده شده است؛ بنابراین پیش بینی می شود روند رشد این برند همچنان ادامه داشته باشد.

سامسونگ بزرگ ترین صادر کننده تلفن هوشمند در سه ماهه سوم سال 2019 بوده و پس از آن هواوی و اپل در رتبه های بعدی قرار گرفته اند. شیائومی، اوپو و ویوو نیز به ترتیب رتبه های چهارم تا ششم را به خود اختصاص داده اند.

ریلمی در ابتدای شروع فعالیت زیر برند اوپو بود؛ اما پس از مدتی روی پاهای خود ایستاد و اواخر مهر ماه از اولین پرچمدار خود با نام ریلمی X2 Pro با چیپست اسنپدراگون 855 پلاس و حافظه رم 12 گیگابایتی رونمایی کرد.

آمار صادرات گوشی برند ریلمی در سه ماهه سوم سال 2019 و مقایسه با سال قبل

این برند همانند بسیاری از تولیدکنندگان چینی تلفن هوشمند، محصولاتی با سخت افزار قدرتمند اما با قیمت پایین عرضه می کند. جدیدترین محصول این شرکت با نمایشگر 90 هرتزی، دوربین چهارگانه و پشتیبانی از شارژ سریع 50 واتی، فقط 384 دلار قیمت دارد که آنرا در بین ارزان‌ترین پرچمدارها قرار می دهد.

ریلمی سریع ترین رشد را در سه ماهه سوم سال 2019 داشته ولی جشن و پایکوبی برای این برند هنوز زود است. این شرکت می خواهد طیف گسترده ای از محصولات را از گوشی 5G گرفته تا گجت های پوشیدنی و دیوایس های اینترنت اشیاء، در آینده روانه بازار کند. بنابراین از این برند در ماه ها و سال های آینده بیشتر خواهیم شنید.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • mahdi_asdn
    mahdi_asdn | ۷ آبان ۱۳۹۸

    مدل 3 pro رو دارمش. عالیه

مطالب پیشنهادی