ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

خرید و فروش ماشین کارکرده
تکنولوژی

جایزه لیفت برای مسافرانی که خودروی شخصی خودشان را بفروشند

تاکسی اینترنتی لیفت به منظور تشویق مسافران به کنار گذاشتن ماشین های شخصی تسهیلاتی را برای آنها در نظر گرفته است. این تسهیلات به لطف همکاری لیفت و کمپانی خرید و فروش ماشین کارکرده کاروانا ...

یونس مرادی
نوشته شده توسط یونس مرادی | ۱۸ آبان ۱۳۹۸ | ۱۴:۰۰

تاکسی اینترنتی لیفت به منظور تشویق مسافران به کنار گذاشتن ماشین های شخصی تسهیلاتی را برای آنها در نظر گرفته است. این تسهیلات به لطف همکاری لیفت و کمپانی خرید و فروش ماشین کارکرده کاروانا (Carvana) میسر شده است.

در قالب این برنامه مسافرانی که قصد «خلاصی همیشگی» از دست ماشینشان را دارند، برای چند ماه به رایگان عضو سرویس Lyft Pink شده و از اعتبار مجانی برخوردار خواهند شد. این دسته از مسافران می توانند ماشین خود را در سرویس کاروانا ثبت کرده و از طریق این پلتفرم به فروش برسانند.

کاروانا در کنار استارتاپ «شیفت» از معتبرترین مراکز مجازی خرید و فروش ماشین کارکرده به شمار می روند که خودروها را از ده ها جنبه مختلف تست کرده و از کارکرد سالم آن اطمینان حاصل می کنند. کاروانا حتی در صورت تمایل خریدار، ماشین را درب منزل و همراه با مدرک به وی تحویل می دهد.

خرید و فروش ماشین کارکردهخرید و فروش ماشین کارکرده

البته برنامه خلاصی از دست ماشین شامل همه مشتریان لیفت نمی شود و تنها برخی از آنها شانس دریافت ایمیل دعوتنامه را خواهند داشت. مشتریان علاقمند که شانس دریافت دعوتنامه را نداشته اند می توانند نام خود را در لیست انتظار ثبت کنند.

این افراد در صورتی که با پیشنهاد لیفت موافقت کرده و ماشین را به کاروانا تحویل بدهند ۲۵۰ دلار اعتبار رایگان لیفت دریافت کرده و ۳ ماه به صورت رایگان عضو سرویس Lyft Pink می شوند. Lyft Pink برنامه ای است که برای مشتریان پر و پا قرص تاکسی اینترنتی مذکور طراحی شده و تخفیف ها و تسهیلات متنوعی را در اختیار آنها قرار می دهد.

هرچند دریافت ۲۵۰ دلار اعتبار رایگان پیشنهاد اغوا کننده ای است اما به نظر می رسد این طرح بیشتر مناسب کسانی است که چند خودرو دارند یا از قبل تصمیم به فروش ماشین داشته اند. افرادی که در شهرهای با زیر ساخت حمل و نقل عمومی مطلوب هم زندگی می کنند نیز از مشتریان بالقوه این طرح به شمار می روند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی