ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

روز مجردها
تکنولوژی

اهدای بیت کوین رایگان، راهکار علی‌بابا برای اغوای خریداران آمریکایی

علی بابا که از فروش بیت کوین به کاربران چینی اجتناب کرده و درباره امنیت آن هشدار می دهد، در روز مجردها این رمزارز را به کاربران آمریکایی هدیه داد. غول تجارت الکترونیکی چین روز ...

یونس مرادی
نوشته شده توسط یونس مرادی | ۲۱ آبان ۱۳۹۸ | ۱۴:۰۰

علی بابا که از فروش بیت کوین به کاربران چینی اجتناب کرده و درباره امنیت آن هشدار می دهد، در روز مجردها این رمزارز را به کاربران آمریکایی هدیه داد.

غول تجارت الکترونیکی چین روز گذشته و همزمان با روز مجردها، به کاربران یک اپلیکیشن مبتنی بر بیتکوین به نام Lolli بیت کوین رایگان می داد. به هر از یک از کاربران اپ مذکور که از علی بابا خرید می کرد، ۵ درصد از مبلغ خرید در قالب بیت کوین بازگردانده می شد.

علی بابا در روز مجردها رکورد فروش ۳۸ میلیارد دلاری را به جا گذاشت

روز مجردها که مصادف با تاریخ ۱۱/۱۱ میلادی است، در چین محبوبیت بسیار بالایی داشته و معادل جمعه سیاه آمریکا محسوب می شود. هدف علی بابا از اینکار تبلیغ روز مجردها در ایالات متحده و افزایش حجم فروش در این روز خاص عنوان شده. جالب اینجاست که چینی ها بدین منظور سراغ یک کمپانی مبتنی بر بیت کوین رفته اند، آن هم در حالی که علی بابا اخیرا نسبت به پرداخت های بیت کوینی به کاربران چینی هشدار داده بود.

روز مجردها

کارکرد Lolli بر افزونه مرورگر مبتنی است و در صورتی که کاربر به سایت یکی از شرکای آنها وارد شود، هشداری به وی نمایش داده می شود. Lolli با بیش از ۵۰۰ فروشگاه و کمپانی اینترنتی از جمله والمارت، Toms، هیلتون و GAP همکاری دارد. این شرکت هدف خود را ترویج بیت کوین میان میلیاردها نفر در سراسر جهان عنوان کرده است.

Lolli همین حالا هم کاربران بسیاری دارد و علی بابا به لطف پلتفرم محبوب خود و همکاری با این شرکت توانسته رکورد فروش در روز مجردها را جابجا کند. این شرکت طی ۲۴ ساعت موفق شده رکورد فروش ۳۸ میلیارد دلاری را خود به جا بگذارد که ۲۶ درصد از سال گذشته بیشتر است. گوشی های هواوی و اپل در میان پرفروش ترین اقلام بوده اند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی