ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

خودرو

دستاوردهای تازه هولدینگ قطعه سازی کروز در صادرات قطعات برق و الکترونیک

روز گذشته  همایش تخصصی ساخت و فناوری قطعات الکترونیکی، کنترلرها و ایمنی خودرو به همت شرکت صنایع تولیدی کروز در حاشیه چهاردهمین نمایشگاه قطعات، لوازم و مجموعه‌های خودرو برگزار شد. محمدرضا دهقان، مدیر مرکز تحقیقات ...

غزاله زاهدی
نوشته شده توسط غزاله زاهدی | ۲۱ آبان ۱۳۹۸ | ۱۱:۱۵

روز گذشته  همایش تخصصی ساخت و فناوری قطعات الکترونیکی، کنترلرها و ایمنی خودرو به همت شرکت صنایع تولیدی کروز در حاشیه چهاردهمین نمایشگاه قطعات، لوازم و مجموعه‌های خودرو برگزار شد.

محمدرضا دهقان، مدیر مرکز تحقیقات و نوآوری صنایع تولیدی کروز با بیان اینکه از سال ۹۰ و بعد از ایجاد این مجموعه موفق به تولید بردهای الکترونیک خودرو شدیم، اظهار کرد: در حال حاضر ۴ مدل ECU نسل ٣ در شرکت کروز تولید می‌شود که البته نسل اول مدل‌های ساده‌تری را شامل می‌شود.

وی اضافه کرد: اکنون ۳ مدل ECU در حال تولید است که در مدل اول ECU تک‌سوز بنزینی با دریچه گاز مکانیکی و ECU دوگانه‌سوز با دریچه گاز دستی و مدل سوم ای‌سی‌یو تک‌سوز با دریچه گاز برقی است.

کروز

دهقان با تاکید بر اینکه برای تولید ECU نیازمند در نظر گرفتن همه جوانب هستیم تا از آلایندگی پایینی برخوردار باشد؛ تصریح کرد: در حال حاضر قطعات پایه و الکترونیکی مربوط به ای‌سی‌یو از طریق واردات تامین می‌شود و ارزبری این قطعات مربوط به این بخش است.

مدیر مرکز تحقیقات و نوآوری صنایع تولیدی کروز با اشاره به اینکه پرداخت برای خرید محصول کامل از خارج از کشور در چند مرحله انجام می‌شود؛ گفت: به غیر از مبلغ پرداختی برای قطعات، مبلغ فناوری نیز دریافت می‌شود که با تحقق داخلی‌سازی شاهد کاهش ارزبری خواهیم بود.

صادراتی قطعات برق و الکترونیک خودرو به روسیه

در این همایش، مجید ستاری، مدیر کارخانه کراس ایسکرا (تولید کننده استارتر و دینام) با تاکید بر اینکه این شرکت در دو سال گذشته به عنوان یک شرکت دانش‌بنیان شناخته شده است، گفت: عمق ساخت داخل در این شرکت بسیار بالا بوده و فرآیندهای تولید، طراحی و ساخت قطعات جدید در دستور کار قرار دارد.

کروز

به گفته ستاری نخستین محموله صادراتی این شرکت به روسیه ۲ ماه پیش ارسال شده و تا یک ماه آینده نیز محموله دوم ارسال خواهد شد.

وی در پایان از همکاری این شرکت با دانشگاه و دانشجویان در چارچوب شرکت‌های دانش‌بنیان خبر داد و افزود: این شرکت تمایل به همکاری با دانشگاه‌ها و دانشجویان دارد و دانشجویان مرتبط می‌توانند در قالب امریه نسبت به همکاری با این شرکت اقدام کنند.

 

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی