ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

ویوو اس 5
تکنولوژی

میان رده ویوو اس 5 با دوربین چهارگانه معرفی شد

ویوو اس 5 (جایگزین ویوو اس 1) روز گذشته رسما در پکن معرفی شد. این گوشی برخلاف مدل های قبلی ویوو از نظر طراحی بسیار نوآورانه است و به نمایشگری حفره دار مجهز شده که ...

Maryam Mousavi
نوشته شده توسط Maryam Mousavi | ۲۴ آبان ۱۳۹۸ | ۱۱:۳۰

ویوو اس 5 (جایگزین ویوو اس 1) روز گذشته رسما در پکن معرفی شد. این گوشی برخلاف مدل های قبلی ویوو از نظر طراحی بسیار نوآورانه است و به نمایشگری حفره دار مجهز شده که پیشتر در پرچمداران سری گلکسی اس 10 سامسونگ و مدل میان رده گلکسی ام 40 شاهدش بودیم.

ویوو اس 5 دارای نمایشگر اولد ۶.۴۴ اینچی با رزلوشن فول اچ دی پلاس و نسبت نمایشگر به بدنه ۹۱.۳۸ درصد است. دستگاه توان پردازشی خود را از چیپست هشت هسته ای اسنپدراگون ۷۱۲ با کلاک هسته ۲.۳ گیگاهرتز می گیرد و ۸ گیگابایت رم و ۲۵۶ گیگابایت حافظه داخلی قابل ارتقاء از طریق کارت حافظه میکرو اس دی نیز آن را همراهی می کند.

ویوو اس 5

تازه ترین میان رده ویوو همچنین به یک حسگر اثرانگشت در زیر نمایشگر خود مجهز شده و یک دوربین چهارگانه شامل حسگرهای ۴۸ مگاپیکسلی اصلی، ۸ مگاپیکسلی الترا واید، ۵ مگاپیکسلی عمق سنج و ۲ مگاپیکسلی ماکرو به همراه فلش LED برای آن در نظر گرفته شده است. از این چهار دوربین سه حسگر آن به همراه فلش درون ماژول الماسی شکل قرار گرفته اند و حسگر چهارم درست در زیر ماژول تعبیه شده است. برای گرفتن سلفی هم یک دوربین ۳۲ مگاپیکسلی درون حفره نمایشگر این گوشی کار گذاشته شده است.

ویوو اس 5

ویوو اس 5 از سیستم عامل Funtouch OS 9.2 بهره می برد که براساس اندروید 9 پای طراحی شده و انرژی مورد نیاز قطعات آن از طریق باتری ۴۰۱۰ میلی آمپر ساعتی تامین می شود که آن نیز از تکنولوژی شارژ سریع ۲۲.۵ واتی پشتیبانی می کند. از جمله امکانات ارتباطی این گوشی نیز می توان به VoLTE، وای فای، GLONASS، بلوتوث ۵، GPS و پورت USB Type-C اشاره نمود.

مدل پایه این گوشی با ۸ گیگابایت رم و ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی به قیمت ۳۸۴ دلار و مدل دیگر با ۲۵۶ گیگابایت حافظه داخلی با قیمت ۴۲۶ دلار به بازار عرضه خواهند شد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی