ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

Very satisfied Satisfied Neutral Dissatisfied Very dissatisfied
واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

جدیدترین اخبار و روندهای دنیای فناوری را با نگاهی دقیق و حرفه‌ای، در کانال تلگرام دیجیاتو دنبال کنید.

ورود به کانال تلگرام دیجیاتو
تکنولوژی

رئیس سازمان بسیج: اکانت فیک در شبکه‌های اجتماعی نداریم

رئیس سازمان بسیج مستضعفین کشور با رد شایعاتی مبنی بر وجود اکانت فیک اعضای سازمان بسیج در شبکه‌های اجتماعی تاکید کرد که جدا از این مساله، شایعه افرادی که پول می‌گیرند و برای بسیج در فضای ...

آرش پارساپور
نوشته شده توسط آرش پارساپور تاریخ انتشار: ۲ آذر ۱۳۹۸ | ۱۷:۴۰

در دیجیاتو ثبت‌نام کنید

جهت بهره‌مندی و دسترسی به امکانات ویژه و بخش‌های مختلف در دیجیاتو عضو ویژه دیجیاتو شوید.

عضویت در دیجیاتو

رئیس سازمان بسیج مستضعفین کشور با رد شایعاتی مبنی بر وجود اکانت فیک اعضای سازمان بسیج در شبکه‌های اجتماعی تاکید کرد که جدا از این مساله، شایعه افرادی که پول می‌گیرند و برای بسیج در فضای مجازی فعالیت می‌کنند نیز نادرست است چرا که بسیج نیازی ندارد تا از این قبیل اقدامات انجام دهد.

سردار «غلامرضا حسینی» در گفتگوی تفصیلی با خبرگزاری تسنیم درباره موارد مختلفی صحبت کرده و در خلال این گفتگو درباره مرکز ماهر بسیج نیز صحبت به میان آورده‌ است؛ مرکزی که به گفته حسینی قرار است با استفاده از فناوری روز و همکاری با وزارتخانه‌های مختلف، اقدامات مثبتی انجام دهد. او همچنین درباره فعالیت‌های بسیج در حوزه سایبری نیز صحبت کرده است:

«امروز فضای مجازی یک موضوع بسیار گسترده ای است. اقشار فرهیخته، دانشمند، نخبه و جوانان مان حضور گسترده ای در فضای مجازی دارند و این ها فرزندان این ملت هستند. ضریب نفوذ اینترنت در کشور ما بسیار بالاست و بخش قابل توجهی کاربر اینترنت در ایران وجود دارد که بخش زیادی از آنها بسیجی و انقلابی هستند و انگیزه دارند و نیازی به اکانت فیک ندارند و اگر همه فعال باشند اتفاق بسیار ویژه ای خواهد افتاد. نیروهای انقلابی در فضای مجازی حضور دارند و حضورشان قطعا توسعه پیدا خواهد کرد. قطعا نیروهای انقلابی از فناوری ارتباطی استفاده می کنند.»

سردار حسینی تاکید کرده که بسیجی‌ها را کسی سازماندهی نمی‌کند و خودشان به شکل خود جوش به شبکه تقسیم می‌شوند؛ شبکه‌ای که حالا در فضای مجازی نیز حضور پیدا کرده است: «قطعا حضور بسیج در فضای مجازی بسیار گسترده تر از تصور دشمنان است و لزومی به استفاده از اکانت فیک نیست. اینکه عده ای را استخدام کرده و پشتیبانی مالی کنیم که در فضای مجازی فعالیت داشته باشند، به هیچ عنوان این اقدام را انجام نداده و نیازی به این اقدام نداریم.»

او معتقد است وقتی می‌توان با اکانت واقعی و مردمی در شبکه‌های مجازی فعالیت و تولید محتوا کرد، نیازی به داشتن اکانت فیک برای اعضای بسیجی نیست. او این روش استفاده از اکانت فیک را به منافقین نسبت داده و تاکید دارد که افکار عمومی چنین شایعاتی را باور نمی‌کنند.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین کشور فضای مجازی را یک عنصر نقش آفرین در دنیای امروزی تعریف کرده و تاکید کرده که بسیج باید بهره‌برداری صحیحی از این فضا داشته باشد: «معتقدیم اینترنت در کشور ما باید اینترنت پاک باشد و این اعتقاد را با صراحت بیان می کنیم زیرا همان هایی که خودشان خالق این فناوری هستند می گویند ما اجازه نمی دهیم فرزندانمان به راحتی از هر نوع فناوری و هر نرم افزاری استفاده کنند و آنها این موضوع را طبقه بندی و مدیریت کرده اند.»

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (24 مورد)
  • mohammad2000a
    mohammad2000a | ۲ آذر ۱۳۹۸

    فقط یک نمونه از کار های بزرگ بسیج یا همون قرار گاه سازندگی خاتم سد گتوند بود که فاجعه زیست محیطی درست کرده برای غرب کشور و حدود یکصد میلیارد دلار ضرر زده تا الان ...هر جا بسیج باشه ....

  • Ahmad
    Ahmad | ۲ آذر ۱۳۹۸

    وقتی سیل و زلزله میاد بسیج در صحنه هست وقتی جنگ میشه برای دفاع از کشور بسیجیها جون میدن تا کشور دست اجنبی نیفته برای آباد کردن روستاها و مناطق محروم تنها قشر بسیج بدون دریافت پول به کمک ملت میرن ، اما تنها قشری که توهین میکنن سرتاپا فرنگی و اروپایی هستن و ادعای ایرانیگری میکنن روغنفکرها هستن عجیب نیست،؟!!!!!!

    • Mojtaba Love
      Mojtaba Love | ۲ آذر ۱۳۹۸

      جدی میگی؟ پس اون همه زلزله زده که هنوز تو چادر و کانتیر زندگی میکنن چرا اون از بسیج حمایتی نشدن؟

      • alireza۲۰۶۹
        alireza۲۰۶۹ | ۲ آذر ۱۳۹۸

        تازه دارن بیرونشون میکنن و کانتینرهاشونو پس میگیرن

      • srb90
        srb90 | ۲ آذر ۱۳۹۸

        من جوابشو پر و پیمون دادم دیجی پاک کرد فقط مونده بود از زحمت و فداکاری مردم به اسم خودشون بهره برداری کنن

    • milad
      milad | ۲ آذر ۱۳۹۸

      همتون?

    • alireza۲۰۶۹
      alireza۲۰۶۹ | ۲ آذر ۱۳۹۸

      پس این Ahmad چیه, این خودش یه اکانت فیکه?

    • HhMojtaba666
      HhMojtaba666 | ۳ آذر ۱۳۹۸

      دادا همه ایران زندگی میکنیم،یا شما ایران زندگی نمیکنی.
      این حرفای تکراری فقط تو پایگاه خریدار داره برای یکی مثل خودت

  • mohamadali
    mohamadali | ۲ آذر ۱۳۹۸

    برگرفته از داستان میمون ها پرواز میکنند...

  • behnam98
    behnam98 | ۲ آذر ۱۳۹۸

    توجه شمارا به این خبر جلب میکنم:
    entekhab.ir/002633

    ساماندهی هزار گردان سایبری!!
    یعنی دستکم 400 الی 500 هزار نفر
    حداقل 1 تا 3 میلیون اکانت فیک
    حقوق اینا از کجا تامین میشه؟
    یه عده از همه جا بی خبر هم مدام تو توییتر نظرسنجی میزارن و تصور میکنن نتایج واقعی هستش!

  • eimanarenji
    eimanarenji | ۲ آذر ۱۳۹۸

    من از وقتی یادمه یه حسی با منه ...

  • damon
    damon | ۲ آذر ۱۳۹۸

    اصفهان وصل نشده؟

  • Novel idea
    Novel idea | ۲ آذر ۱۳۹۸

    ما فیکیم که هنوز زنده ایم تو این شرایط ? خدایا بسه دیگه

  • آریا
    آریا | ۲ آذر ۱۳۹۸

    اره تو گفتی ما هم باور کردیم. ? ? ?

  • Nowmannow
    Nowmannow | ۲ آذر ۱۳۹۸

    منم ثروتمند ترین فرد جهانم

  • Mehrdad Mansory
    Mehrdad Mansory | ۲ آذر ۱۳۹۸

    آره شما درست میگی، مردمم عاشقتونن و تنفری اصلا وجود نداره!

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی