ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

خودرو

ماشین بازی؛ نبرد کن بلاک با کوه تیانمن چین [تماشا کنید]

کن بلاک راننده رقابت های حرفه ای رالی و دریفت که به واسطه مهارت شگفت انگیز خود در اجرای حرکات مختلف نمایشی  جز پر طرفدارترین راننده های دنیا به شمار می رود در بخش دوم ...

پویا بهرامی
نوشته شده توسط پویا بهرامی | ۵ آذر ۱۳۹۸ | ۱۶:۰۰

کن بلاک راننده رقابت های حرفه ای رالی و دریفت که به واسطه مهارت شگفت انگیز خود در اجرای حرکات مختلف نمایشی  جز پر طرفدارترین راننده های دنیا به شمار می رود در بخش دوم سری ویدیوهای موسوم به ClMBKHANA_TWO پا به مسیر رعب آور کوهستانی کشور چین موسوم به کوه تیانمن می گذارد تا با وانت فورد کلاسیک خود چالش کاملا جدیدی برای خود و هوادارانش تعریف کند. این مسیر کوهستانی 11 کیلومتر طول و 99 پیچ دارد. تیانمن به معنای دروازه بهشت است و کن بلاک این مسیر را با جدیدترین ابر وانت خود یعنی Hoonitruck می پیماید.

گروه Hoonigans تمامی خودروهای ویژه کن بلاک را که عموما مدل های کلاسیک اما مجهز به قوی ترین پیشرانه موجود هستند برای او فراهم می کنند.

موتور این ابر وانت از سری موتورهایی است که فورد در سوپرخودرو اخیر خود یعنی فورد GT استفاده کرده است. موتور دو توربوشارژر V-6 به لطف پرینت سه بعدی و برخی از قطعات همچون منیفولد ورودی و...توانایی تولید 913 اسب بخار قدرت و 950 نیوتن متر گشتاور را دارد. این نیرو توسط گیربکس 6 سرعته سکوئنشال به هر چهارچرخ ارسال می شود و مجهز به ترمزدستی تمام هیدرولیکی مورد علاقه کن بلاک است.

این ابر وانت در واقع یکی از محبوب ترین وانت های شرکت فورد موسوم به F-150 مدل سال 1977 است که توسط این گروه به طور کامل بر روی یک شاسی کاملا جدید طراحی و تولید شده است و بیش از 2 متر پهنا دارد.

کن بلاک

لاستیک های استفاده شده در این ابر وانت ساخت شرکت تویو بوده و با ابعادی برابر با 315/35 از نوع 20 اینچی هستند. ترمزهای 6 پیستونه ساخت شرکت ویلوود (Wilwood) نیز بر روی دیسک های 14 اینچی این خودرو قرار گرفته است.

با وجود موفقیت گسترده کن بلاک و تیم بسیار محبوبش او چندین بار چالش های اساسی را با شهرداری های محلی بر سر ضبط ویدیوهای خیره کننده خود تجربه کرده است. به طور مثال او قصد ضبط ویدیوی در کشور استرالیا را داشت که به دلیل قوانین بسیار سختگیرانه از این کار صرف نظر کرد.

با این وجود کن بلاک قول داده ویدیوهای بیشتری تولید کند و به زودی با آماده شدن خودروی جدید خود که یک نمونه کاملا برقی است قصد دارد تا هواداران خود را بار دیگر شگفت زده کند. در ادامه از شما دعوت می کنیم تا به تماشای ClMBKHANA_TWO بنشینید.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی