ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

توییتر به زودی اکانت های غیرفعال را حذف می کند

توییتر اعلام کرد اکانت هایی که در شش ماه گذشته غیرفعال بوده اند را حذف می کند. توییتر پس از تاریخ 11 دسامبر (20 آذر) پاکسازی حساب های کاربری را شروع خواهد کرد. توییتر توضیح ...

پیمان حسنی
نوشته شده توسط پیمان حسنی | ۶ آذر ۱۳۹۸ | ۱۰:۳۰

توییتر اعلام کرد اکانت هایی که در شش ماه گذشته غیرفعال بوده اند را حذف می کند. توییتر پس از تاریخ 11 دسامبر (20 آذر) پاکسازی حساب های کاربری را شروع خواهد کرد.

توییتر توضیح می دهد که پاکسازی اکانت های غیرفعال به منظور «ارائه اطلاعات دقیق تر و موثق تر» انجام می شود. سران این شبکه اجتماعی از دادن توضیحات بیشتر در مورد دلایل این کار خودداری کردند.

یکی از مزایای چنین کاری جستجوی راحت تر کاربران و توییت هاست و دیگر نیازی به وقت تلف کردن در دریایی از اکانت های غیرفعال نیست. علاوه بر این افرادی که محتواهای غیراخلاقی و اخبار کذب منتشر می کنند نمی توانند به راحتی گذشته اکانت ها را برای اسپم بدزدند.

حذف اکانت های غیرفعال توسط توییتر در دسامبر 2019

افرادی که به هر دلیل نمی توانند وارد توییتر وارد شوند از این اقدام ضرر بزرگی می کنند. به طور مثال، افرادی که فوت کرده اند یا بیمارانی که مدت های طولانی در بیمارستان بستری بوده اند علاوه بر از دست دادن اکانت، سابقه تمام پست های خود را هم از دست می دهند.

پاکسازی توییتر از اکانت های بلااستفاده دامن اکانت های معروفی را که مدت ها غیرفعال بوده اند ولی هنوز ارزشمندند، را نیز می گیرد. توییتر در پاسخ به سوال سایت Engadget در مورد اینکه رفتار این شبکه در قبال اکانت افراد فوت شده چیست، می گوید این شبکه در حال بررسی امکان نگه داشتن این دسته از حساب های کاربری به رسم یادبود است، ولی از ارائه توضیحات بیشتر در این رابطه خودداری کرد.

البته یکی از سخنگوهای این شبکه اجتماعی تاکید کرد که حذف اکانت های غیرفعال چند ماه طول خواهد کشید. برای فعال نگه داشتن اکانت نیازی به ارسال توییت نیست.

پاکسازی توییتر از اکانت های غیرفعال به مذاق کاربرانی که به دنبال نام کاربری دلخواه خود می گردند، نیز خوش خواهد آمد. پیش بینی می شود به فاصله کوتاهی پس از پاکسازی، شکار نام های کاربری آغاز شود.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • saeed۱۹۸۵۹
    saeed۱۹۸۵۹ | ۶ آذر ۱۳۹۸

    انقدر نتم وصل نبوده داشتم به این فکر میکردم که تا اینا نت مارو وصل کنن تلگراممون اکانتش پاک میشه
    یادتونه که تو تنظیمان تلگرام بود اگر شش ماه نیامدم اکانتم پاک کن

    تویترمونم که الان غیر فعال محصوب میشه و پاکش میکنن
    والا فقط موند اینسامون اونم یه بلایی الان سرش میارن

مطالب پیشنهادی