ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

ایرپاد ۲۰۱۹
تکنولوژی

تحلیلگران: اپل از بلک فرایدی تا دوشنبه مجازی 3 میلیون ایرپاد فروخته است

یکی از تحلیلگران مؤسسه Wedbush با بررسی کانال ها و کمبود موجودی خرده فروشی ها، پیش بینی کرده اپل در بازه پنج روزه بین بلک فرایدی تا دوشنبه مجازی، بیش از 3 میلیون ایرپاد و ...

پیمان حسنی
نوشته شده توسط پیمان حسنی | ۱۱ آذر ۱۳۹۸ | ۱۷:۰۰

یکی از تحلیلگران مؤسسه Wedbush با بررسی کانال ها و کمبود موجودی خرده فروشی ها، پیش بینی کرده اپل در بازه پنج روزه بین بلک فرایدی تا دوشنبه مجازی، بیش از 3 میلیون ایرپاد و ایرپاد پرو بفروشد.

تحلیلگران مؤسسه مذکور می گویند تقاضا برای ایرپاد و ایرپاد پرو در بازه زمانی ذکر شده افزایش داشته است. اپل علاوه بر فروش ایرفون پریمیوم جدید خود، ایرپاد نسل دوم را نیز با قاب استاندارد به قیمت 159 دلار و مدلی که از شارژر بیسیم Qi بهره می برد با قیمت 199 دلار به فروش می رساند.

اپل ایرپاد پرو

بر اساس تحلیل های مؤسسه Wedbush، بیشتر تقاضا برای ایرپاد به خاطر علاقه کاربران به آن بوده و تخفیف ها تأثیر زیادی در فروش آن نداشته اند. هفته گذشته گزارشی منتشر شد که از افزایش دو برابری تولید ایرپاد پرو به خاطر تقاضای بالای این محصول خبر می داد.

تحلیلگران می گویند افزایش تولید ایرپاد، محدودیت های تأمین را کاهش داده و به کمپانی کوپرتینویی کمک می کند تا توانایی رسیدگی به سفارشات ایرپاد نسل دوم را داشته باشد. البته اپل تأخیری 4 هفته ای را برای ارسال مدل پرو گزارش کرده است.

تحلیلگران پیش بینی می کنند اپل در سال 2019 بالغ بر 60 میلیون ایرپاد بفروشد. این آمار سال آینده میلادی می تواند به 85 تا 90 میلیون هم برسد.

ایرپاد پرو اوایل بهمن ماه امسال با طراحی جدید، قابلیت حذف نویز فعال، ابعاد کوچکتر و سنسور فشار جدید با قیمت 249 دلار معرفی شد. سیستم حذف نویز به کار رفته در این محصول، شبیه تکنولوژی به کار رفته در هدفون های بیتس سولو پرو اما با ابعاد کوچکتر است.

فناوری حذف نویز ایرپاد پرو با نرخ 200 بار در ثانیه خود را با صداهای محیطی تطبیق می دهد. سنسور فشار به کار رفته در بدنه آن نیز امکان کنترل پخش موزیک یا فعال کردن حالت عبور صدای محیط را به ارمغان می آورد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • Javad Fathi
    Javad Fathi | ۱۱ آذر ۱۳۹۸

    من با دو تا ایر پاد میتونم یه پلی استیشن مناسب بگیرم ?
    یا یه pc ?

مطالب پیشنهادی