ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

با «ملک رادار»، موتور جستجوی املاک ایران آشنا شوید

پیدا کردن خانه اید‌ه‌ال یکی از دغدغه‌های شهروندان است. سر زدن به مشاورین املاک یا روزنامه‌ها، دیگر پاسخگوی نیاز بسیاری از مردم نیست. به همین دلیل سایت‌های بسیاری هستند که این خدمات را در اختیار ...

کورش چایچی
نوشته شده توسط کورش چایچی | ۱۶ آذر ۱۳۹۸ | ۱۷:۰۰

پیدا کردن خانه اید‌ه‌ال یکی از دغدغه‌های شهروندان است. سر زدن به مشاورین املاک یا روزنامه‌ها، دیگر پاسخگوی نیاز بسیاری از مردم نیست. به همین دلیل سایت‌های بسیاری هستند که این خدمات را در اختیار شهروندان قرار می‌دهند. اما وب سایتی که تمام این اطلاعات را به صورت جامع و مفید در اختیار کاربران قرار دهد، قطعاً جستجو را ساده‌تر می‌کند. یکی از این وب سایت‌ها، ملک‌رادار است.

ملک‌رادار به عنوان موتور جستجوی املاک ایران یکی از سایت‌های مفید برای پیدا کردن خانه ایده‌ال هر شخصی به حساب می‌آید. این وب سایت با داشتن رابط کاربری ساده، جستجو برای خانه و املاک تجاری یا اداری را بسیار ساده کرده است. کافی است به سایت ملک‌رادار بروید و شرایط خود را وارد کنید.

برای مثال اگر به دنبال رهن خانه‌ای ۱۰۰ متری در منطقه ۳ تهران هستید، می‌توانید به سادگی با وارد کردن این اطلاعات و بودجه مورد نظر خود، با سرعت زیادی گزینه‌ها را بررسی کنید. اگر هم وقت سر زدن همه روزه به این سایت را ندارید، می‌توانید از ربات تلگرام ملک‌رادار استفاده کنید. این ربات با در نظر گرفتن شرایط شما، به صورت خودکار اقدام به جستجوی مسکن می‌کند و نتیجه را گزارش می‌دهد.

مشاورین املاک هم می‌توانند از خدمات ملک‌رادار استفاده کنند و علاوه بر آن بخشی هم در این سایت به بررسی و تحلیل بازار ایران می‌پردازد که اطلاعات مفیدی را هم در اختیار کاربران و هم در اختیار مشاورین املاک می‌گذارد. البته خدمات ملک‌رادار فعلا در سه استان تهران، البرز و خراسان ارائه می‌شود که در آینده استان‌های دیگری هم به این لیست اضافه خواهد شد. در این ویدیو، نحوه کارکرد بخش‌های مختلف ملک رادار را بررسی کرده‌ایم.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی