ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

با سلام
تکنولوژی

باسلام سه ساله شد؛ گزارشی از ارائه ۸۰ هزار محصول از ۳۸۰ نقطه‌ ایران

مجموعه بازار اینترنتی باسلام سه ساله شد. بر اساس گزارشی که این استارتاپ منتشر کرده، امروزه باسلام توانسته در ۳۸۰ نقطه ایران غرفه‌های فروش اینترنتی در سامانه خود راه‌اندازی نماید و بیش از ۸۰ هزار ...

آرش پارساپور
نوشته شده توسط آرش پارساپور | ۲۶ آذر ۱۳۹۸ | ۱۲:۳۰

مجموعه بازار اینترنتی باسلام سه ساله شد. بر اساس گزارشی که این استارتاپ منتشر کرده، امروزه باسلام توانسته در ۳۸۰ نقطه ایران غرفه‌های فروش اینترنتی در سامانه خود راه‌اندازی نماید و بیش از ۸۰ هزار محصول را به دست مشتریانش برساند.

به گزارش دیجیاتو جشن سه سالگی باسلام در حالی آغاز می‌شود که بنا به گفته مسئولان این سایت، این بازار اینترنتی در بیش از ۳۸۰ نقطه ایران فعالیت دارد و در دورافتاده‌ترین روستاها نیز ایجاد کارآفرینی کرده است. همچنین به گفته مدیران این مجموعه، بیش از ۸۰ هزار تنوع محصولات در این سامانه وجود دارد و نزدیک به ۵۳۰۰ غرفه در این سایت مشغول به کار هستند. لازم به ذکر است غرفه‌ها در باسلام همان نقش فروشندگان را ایفا می‌کنند و در واقع هر غرفه‌دار، صفحه‌ای مختص به خود دارد که محصولات خودش را در آن عرضه می‌نماید.

باسلام

از بین ۸۰ هزار محصول موجود در باسلام، بخت و اقبال محصولات خوراکی بیشتر از همه بوده و روغن‌های خوراکی و درمانی بیشترین فروش را در این سه سال فعالیت سایت به خود اختصاص داده‌اند. دو رتبه بعدی پرفروش‌ترین محصولات باسلام نیز به دو دسته میوه خشک و زیورآلات برمی‌گردد و به نظر می‌رسد که محصولات دست‌ساز و سنتی نیز توانسته‌اند در کنار مواد خوراکی فروش مطلوبی به دست بیاورند.

بر اساس گزارشی که باسلام منتشر ساخته، این سایت در طول فعالیت سه ساله خود ماهانه بیش از ۴۰ درصد رشد داشته و رشدی سه برابری نسبت به سال پیش پیدا کرده است. همچنین گفته می‌شود رشد باسلام در ماه‌های اخیر ۳۵۰ درصد بوده و جهشی بیشتر از بقیه دوره‌های زمانی فعالیتش را در نیم‌ساله اول ۱۳۹۸ تجربه کرده است.

با سلام

«قهرمان شمایید!» شعار برند باسلام است که همزمان در سه‌سالگی‌اش از آن رونمایی شده و این تیم با انتخاب این شعار متنی را در اختیار رسانه‌ها قرار داده که به این مضمون است: «قهرمان شمایید که در فضای اقتصادی حاکم، دست از تلاش نمی‌کشید و با کسب و کار حلال، چرخ زندگی خود و جامعه را می‌چرخانید. شمایی که آستین همت را بالا زده‌اید و جسورانه دسترنج خودتان را تولید می‌کنید. تولیدی که سنتی، ارزشمند، اصیل و ایرانی است و حال مردم را خوب می‌کند. در نهایت حال تولیدکننده‌ و اقتصاد کشور هم خوب می‌شود.»

بر اساس شنیده‌ها، باسلام در آینده‌ای نزدیک با جذب سرمایه تلاش در گسترش کسب‌وکار خود دارد. اگر می‌خواهید درباره این استارتاپ بیشتر بدانید می‌توانید گفتگوی تفصیلی دیجیاتو با موسسان و مدیران آنها را در این لینک بخوانید.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی