ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

رئیس پلیس فتا ناجا از اسنپ بازدید کرد

سردار «وحید مجید»، رئیس پلیس فتا ناجا، از شرکت اسنپ که در حوزه خدمات تاکسی اینترنتی کشور مشغول به فعالیت است، بازدید کرد. به گزارش پلیس فتا، رئیس پلیس سایبری کشور در حاشیه این دیدار، ...

تحریریه دیجیاتو
نوشته شده توسط تحریریه دیجیاتو | ۱ دی ۱۳۹۸ | ۱۷:۵۷

سردار «وحید مجید»، رئیس پلیس فتا ناجا، از شرکت اسنپ که در حوزه خدمات تاکسی اینترنتی کشور مشغول به فعالیت است، بازدید کرد.

به گزارش پلیس فتا، رئیس پلیس سایبری کشور در حاشیه این دیدار، ضمن مثبت ارزیابی کردن عملکرد کلیه شرکت‌های حمل و نقل در کشور در شفاف سازی هزینه سفرها کاهش هزینه سفر، افزایش امنیت سفرها و رونق کارآفرینی در ایران، به کارگیری نخبگان کشور را از عمده مزیت های برتر کسب و کارهای اینترنتی در کشور برشمرد.

این مقام ارشد انتظامی به صاحبان استارتاپ‌ها و کسب و کارهای اینترنتی در تمامی حوزه های خدماتی، توصیه کرد: با توجه به حجم بالای اطلاعات کاربران در سرور این شرکت ها، همواره در حفاظت و ارتقاء امنیت داده ها و اطلاعات شخصی و خصوصی کاربران تلاش و نقش موثری در ارتقاء سطح آگاهی و دانش عمومی شهروندان از آسیب ها و تهدیدات محتمل در استفاده از کسب و کارهای اینترنتی ایفا کنند.

رئیس پلیس فتا ناجا در خاتمه این دیدار با تبیین نقش این پلیس در حمایت مستمر بر کسب و کارهای اینترنتی، یکی از اولویت‌های ماموریتی پلیس فتا را بازدید و نظارت بر تمامی کسب و کارهای اینترنتی در کشور برشمرد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • عزراییل
    عزراییل | ۱ دی ۱۳۹۸

    به کتف چپمون که بازدید کرده

مطالب پیشنهادی