ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

طرح احتمالی آیفون 12 منتشر شد؛ شباهت زیاد فریم به آیفون 4

به تازگی مدل اولیه آیفون 12 در سایت Alibaba رویت شده که شمایل بیرونی این گوشی را نشان می دهد که از شباهت زیاد آن به آیفون 4 حکایت می کند. این تصاویر توسط سایت ...

پیمان حسنی
نوشته شده توسط پیمان حسنی | ۲ دی ۱۳۹۸ | ۱۸:۳۰

به تازگی مدل اولیه آیفون 12 در سایت Alibaba رویت شده که شمایل بیرونی این گوشی را نشان می دهد که از شباهت زیاد آن به آیفون 4 حکایت می کند.

این تصاویر توسط سایت ژاپنی Macotakara منتشر شده اند که با نگاه به آنها به شباهت فراوان این گوشی با آیفون 11 پرو مکس پی می بریم؛ با این تفاوت که لبه ها صاف هستند و بیننده را یاد آیفون 4/4s و آیفون 5 می اندازند. این طرح با طرحی که اپل از سال 2014 برای آیفون ها استفاده کرده نیز تفاوت دارد.

قسمت مرموزی در لبه گوشی به چشم می خورد که احتمالاً نوع جدیدی از اسمارت کانکتور است. البته در چند سال اخیر اسمارت کانکتورها در طرح های اولیه آیفون های مختلف دیده شده اند و هیچ گاه نیز به محصول نهایی راه نیافته اند.

ابعاد نمایشگر دیوایسی که در تصویر دیده می شود 6.5 اینچ بوده که کمتر از ابعاد 6.7 اینچی شایعه شده است؛ این مساله احتمال ساخته شدن این دیوایس بر مبنای طرح های فعلی آیفون 11 پرو مکس را افزایش می دهد.

در حال حاضر انتشار شایعات آیفون بعدی چندان زود نیست؛ چون شمایل آیفون ژانویه سال جاری میلادی توسط «OnLeaks»، از افشاگران باسابقه دنیای فناوری، پیش بینی شده بود.

انتشار طرح اولیه منتسب به آیفون 12

البته «OnLeaks» سابقه درخشانی در پیش بینی طراحی محصولات دارد ولی Alibaba این گونه نیست و انواع و اقسام اطلاعات نادرست در این سایت چینی منتشر می شود. دیوایسی که در تصویر دیده می شود نیز به احتمال زیاد به پیش بینی هایی که «مینگ چی-کو» قبلاً کرده مربوط است نه منابع مستقل.

بر اساس گزارشی که اوایل آذر ماه امسال در یک سایت کره ای منتشر شد، آیفون 12 در سه مدل با نمایشگر 6.7 اینچی، 6.1 اینچی و 5.4 اینچی به بازار عرضه خواهد شد. شایعات دیگر نیز از احتمال عرضه این گوشی با حافظه رم 6 گیگابایتی، دوربین چهارگانه و همچنین پشتیبانی از شبکه 5G خبر می دهند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی