ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

رونمایی سامسونگ از اس اس دی اکسترنال T7 Touch با حسگر اثر انگشت

سامسونگ در نمایشگاه CES از اس اس دی اکسترنال جدید خود به نام T7 Touch رونمایی کرد. این مدل از حسگر اثر انگشت داخلی بهره مند بوده و سرعت خواندن و نوشتن آن دو برابر ...

پیمان حسنی
نوشته شده توسط پیمان حسنی | ۱۹ دی ۱۳۹۸ | ۰۹:۴۲

سامسونگ در نمایشگاه CES از اس اس دی اکسترنال جدید خود به نام T7 Touch رونمایی کرد. این مدل از حسگر اثر انگشت داخلی بهره مند بوده و سرعت خواندن و نوشتن آن دو برابر بیشتر از نسل قبلی است.

اس اس دی اکسترنال T7 Touch برای محافظت از فایل ها، به حسگر اثر انگشت مجهز شده و در صورتی که کاربر لپ تاپ بدون حسگر اثر انگشت هم داشته باشد، می تواند از فایل های خود حفاظت کند.

اس اس دی اکسترنال T7 Touch

سامسونگ می گوید امکان ثبت چهار اثر انگشت در این محصول وجود داشته و کاربر می تواند آن را با دوستان نزدیک یا همکاران خود به اشتراک بگذارد.

اس اس دی اکسترنال T7 Touch بدنه آلومینیومی دارد که به گفته سامسونگ آن را در برابر سقوط از ارتفاع نهایت دو متری مقاوم می کند. در این محصول تنها یک درگاه USB-C تعبیه شده که امکان اتصال آن به کابل USB-C به USB-C یا USB-C به USB-A وجود دارد.

یکی دیگر از ویژگی های اس اس دی اکسترنال T7 Touch که در نسل قبلی وجود نداشت، تعبیه چراغ است که حین وصل شدن به کامپیوتر و انتقال داده روشن می شود.

سامسونگ علاوه بر بهبود ظاهر و اضافه کردن حسگر اثر انگشت، عملکرد اس اس دی اکسترنال T7 Touch را هم بهبود داده است. این محصول سرعت نوشتن حداکثر 1000 مگابایت بر ثانیه و سرعت خواندن حداکثر 1050 مگابایت بر ثانیه را به ارمغان می آورد که به گفته سازنده کره ای حدوداً دو برابر سریع تر از نسل قبلی (T5) است.

اس اس دی اکسترنال T7 Touch از اواخر ماه جاری میلادی روانه بازار می شود. مدل 500 گیگابایتی، 1 ترابایتی و 2 ترابایتی آن به ترتیب 129، 299 و 399 دلار قیمت دارند. مدل بدون حسگر اثر انگشت نیز از سه ماهه دوم سال 2020 به بازار عرضه خواهد شد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (2 مورد)
  • H. Soroush
    H. Soroush | ۱۹ دی ۱۳۹۸

    خیلی محصول خوبیه?

  • iAmirHossein
    iAmirHossein | ۱۹ دی ۱۳۹۸

    یه اس اس دی هم دیگه نمیتونیم بخریم ?

مطالب پیشنهادی