ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

گلکسی بلوم
تکنولوژی

گلکسی بلوم؛ نام نسخه بعدی گلکسی فولد سامسونگ

گفته می شود سامسونگ در حاشیه نمایشگاه CES 2020 نشست های محرمانه ای را با شرکا و اپراتورهای طرف قرارداد خود برگزار کرده و در جریان این جلسات از محصولات معرفی نشده خود رونمایی کرده ...

Maryam Mousavi
نوشته شده توسط Maryam Mousavi | ۲۰ دی ۱۳۹۸ | ۱۲:۰۰

گفته می شود سامسونگ در حاشیه نمایشگاه CES 2020 نشست های محرمانه ای را با شرکا و اپراتورهای طرف قرارداد خود برگزار کرده و در جریان این جلسات از محصولات معرفی نشده خود رونمایی کرده است. البته این خبر ابدا تازگی ندارد چراکه سامسونگ در سال های گذشته نیز دست به چنین کاری زده بود.

اما جالب تر از خود این نشست ها محصولاتی است که از دل این جلسات بیرون آمده اند. طبق اخبار تایید نشده دی جی کو مدیر سامسونگ موبایل در نشست اخیر خود نام رسمی موبایلی را فاش کرده که پیشتر به اسم گلکسی فولد ۲ می شناختیم و قرار است با نام گلکسی بلوم (Galaxy Bloom) به کاربران معرفی شود. حتی عکسی تار از این محصول هم که به صورت مخفیانه توسط یکی از شرکت کنندگان در جلسه گرفته شده به بیرون درز کرده که در ادامه مشاهده خواهید کرد.

گلکسی بلوم

طبق شایعات سامسونگ قصد دارد این محصول را برای بانوانی ارائه کند که دهه ۲۰ زندگی خود را پشت سر می گذراند و نام و ظاهر این گوشی را میتوان دلیل خوبی برای این ادعا دانست. گفته می شود سامسونگ برای طراحی گوشی تاشو جدید خود از پنکیک لانکوم الهام گرفته و اگر طرح سامسونگ را در کنار این محصول آرایشی قرار دهید به خوبی این نکته بر شما روشن خواهد شد.

گلکسی بلوم

بد نیست اشاره کنیم که طبق شایعات این گوشی برخلاف نسخه اولیه گلکسی فولد در بخش بالایی نمایشگر خود فاقد فیلم پلاستیکی خواهد بود و در عوض به نوعی شیشه بسیار نازک مجهز  شده. گلکسی بلوم همچنین توانایی ضبط ویدیو با کیفیت 8K را خواهد داشت و نخستین موبایلی است که همراه با چنین قابلیتی به بازار عرضه می شود. طبق اعلام سامسونگ دو نسخه مختلف از این گوشی با پشتیبانی از شبکه های نسل چهارم و پنجم در دست تولید است.

دی جی کو همچنین شایعات در مورد استراتژی جدید سامسونگ برای نامگذاری سی گلکسی اس را تایید کرده و اعلام نموده که سه مدل مختلف از این سری در تاریخ ۲۲ بهمن ماه با نام های گلکسی اس ۲۰، اس ۲۰ پلاس و اس ۲۰ الترا رونمایی می شوند. ظاهرا سامسونگ تصمیم گرفته که سیستم نامگذاری قبلی را کنار بگذارد و به بهانه ورود به دهه ۲۰۲۰ میلادی پرچمدار امسالش را با این نام بخواند.

براساس اخبار واصله گلکسی اس ۲۰ الترا از دوربین اصلی ۱۰۸ مگاپیکسلی بهره می گیرد و زوم ۱۰۰ برابری دارد. همچنین خبر رسیده که سامسونگ در این مراسم از نمونه اولیه اسمارت فون جدیدی با نمایشگر رول شونده رونمایی کرده و یک وبسایت هلندی به نام LetsGoDigital نیز آن را تصویرسازی کرده است که در ادامه رندر منتشر شده از این گوشی را مشاهده می کنید. طبق توضیحات ارائه شده نمایشگر این گوشی از پلاستیک ساخته شده و ابعادش از ۶ تا ۸ اینچ تغییر خواهد کرد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی