ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

نرم افزار و اپلیکیشن

هفت سنگ؛ مبارزه با کبرا

نام G.I. Joe برای علاقه‌مندان به دنیای کامیک حتما آشناست. البته G.I. Joe فقط یک شخصیت کامیکی نیست و در فیلم‌ها و انیمیشن‌های سینمایی هم به وفور ظاهر شده است. حالا به نظر باید دنیای بازی موبایل ...

زینب عابدی راد
نوشته شده توسط زینب عابدی راد | ۲۰ دی ۱۳۹۸ | ۲۰:۰۰

نام G.I. Joe برای علاقه‌مندان به دنیای کامیک حتما آشناست. البته G.I. Joe فقط یک شخصیت کامیکی نیست و در فیلم‌ها و انیمیشن‌های سینمایی هم به وفور ظاهر شده است. حالا به نظر باید دنیای بازی موبایل را هم به این کلکسیون اضافه کنیم، چرا که استودیوی D3 Go با همکاری Emerald City Games قرار است تا حدود 10 روز دیگر بازی جی آی جو را با نام G.I. Joe: War on Cobra روانه اندروید و iOS کنند.

بازی جی آی جو

بازی G.I. Joe: War on Cobra که یک عنوان چند نفره استراتژی است هم اکنون برای پیش ثبت نام در گوگل پلی و اپ استور در دسترس قرار گرفته. خبر خوب برای علاقه‌مندان به سری G.I. Joe اینکه شخصیت‌ها و هیروهای این سری هم در بازی مذکور حضور خواهند داشت. علاوه بر اینها، بازی رایگان خواهد بود.

End of the Universe

  • بازی آفلاین است.

«پایان دنیا» یک بازی جنگ ستاره‌ای-روگ‌لایک است که سازنده آن بازی موفق Immortal Rogue را در کارنامه دارد. با این حال برخلاق بازی هک اند اسلش شلوغ Immortal Rogue، پایان دنیا شما را در نقش خلبان یک سفینه فضایی قرار می‌دهد که باید در فضای بیکران، در مقابل سفینه‌های بی‌شمار دشمنان مبارزه کنید و جان سالم به در ببرید.

در بازی نوعی بالانس شدگی و تنوع در طراحی دشمنان به چشم می‌خورد که حکایت از دقت سازندگان به این بخش دارد. از دیگر نکات مثبتی که می‌توان در End of the Universe دید حضور آپگرید‌ها و اسکیل‌های فراوان، محیط‌های جذاب و هیجان‌انگیز و همچنین روایت‌های مختلف داستانی است.

End of The Universe

End of The Universe

سازنده: Kyle Barrett قیمت: 3.99 دلار دسته بندی:
سیستم عامل: iOS/اندروید حجم: 50/61 مگابایت زبان:

Tap Tap Fish - AbyssRium Pole

  • بازی آفلاین است.

یک بازی زیبا از حیات وحش و دنیای زیر آب که در سبک آیدل ساخته شده و به نوعی ادامه دهنده بازی Abyssrium است. آبی زیبای اقیانوس‌ها همیشه به عنوان منبعی از آرامش بی‌انتها برای انسان تلقی شده و در این بازی هم قرار است با گشت و گذار در اعماق دریاها و کشف ماهیان جدید و گونه‌های مختلف جانداران آبی به آرامش برسید.

از آنجایی بازی به سبک آیدل تپ یا همان کلیکر است شاید توضیح گیم‌پلی آن کار چندان ساده‌ای نباشد با این حال به طور خلاصه می‌توان گفت که مکانیزم جمع‌آوری و لول آپ البته به سبک دریایی در AbyssRium Pole به همان روالی که انتظار می‌رود حضور دارد و اگر با عناوین آیدل غریبه نیستید قطعا بازی از لحاظ مکانیزم گیم‌پلی چیز جدیدی برای عرضه به شما نخواهد داشت.

Tap Tap Fish - Abyssrium Pole

Tap Tap Fish - Abyssrium Pole

سازنده: FLERO Games قیمت: رایگان (با پرداخت درون برنامه‌ای) دسته بندی:
سیستم عامل: iOS/اندروید حجم: 33/200 مگابایت زبان:

Steel Rage: Robot Cars PvP Shooter Warfare

  • بازی آنلاین است.

Steel Rage یک بازی PvP شوتر است که در آن به جای اینکه کنترل یک کاراکتر را بر عهده داشته باشید و به مبارزه با سایر بازیکنان بروید، کنترل یک ماشین به شما واگذار می‌شود. در واقع می‌توانید پابجی را تصور کنید که در آن خودروها جایگزین انسان‌ها شده‌اند. با این اوصاف زمانتان در بازی صرف این می‌شود که در یک محیط دنیای باز به دنبال دشمنان و از بین بردن ماشین آن‌ها باشید و تلاش کنید به آخرین بازمانده تبدیل شوید.

با اینکه Steel Rage را می‌توانید به صورت رایگان دنبال کنید اما پرداخت‌های درون برنامه‌ای در جای جای آن به چشم می‌خورند و البته گرانتر از بازی‌های هم رده هم قیمت‌گذاری شده‌اند. با همه این‌ها اگر به دنبال تجربه یک شوتر آنلاین با چنین تمی هستید Steel Rage می‌تواند مدتی شما را سرگرم نگاه دارد.

Steel Rage: Robot Cars PvP Shooter Warfare

Steel Rage: Robot Cars PvP Shooter Warfare

سازنده: GDCompany قیمت: رایگان (با پرداخت درون برنامه‌ای) دسته بندی:
سیستم عامل: اندروید حجم: 100 مگابایت زبان:

The White Door

  • بازی آفلاین است.

بازی‌های معمایی روایت محور همیشه جذابیت‌های خاص خودشان را داشته‌اند و برای گیمرهای علاقه‌مند به شنیدن داستان درگیر کننده و غرق شدن در داستان بازی خاطرات خوبی را خلق کرده‌اند. استودیوی مستقل Rusty Lake که ید طولایی در ساخت بازی‌های متفاوت و البته گیرا دارد، اخیرا یک بازی جدید اشاره و کلیک به نام The White Door را برای گوشی‌های موبایل توسعه داده است.

در این بازی شما هدایت یک فرد مبتلا به فراموشی به نام Robert Hill را به عهده می‌گیرید که در یک مرکز درمان بیماری‌های روانی بستری شده و با یک سری از خاطرات فراموش شده و تکراری درگیر است. در واقع شما باید قدم به قدم معماهای بازی را حل کنید و بفهمید که کجایید، چه کسی هستید و باید چکار کنید. علاوه بر این تم داستانی جالب، بازی از لحاظ جلوه‌های بصری و هنری هم بسیار زیبا طراحی شده است.

The White Door

The White Door

سازنده: Second Maze قیمت: 2.99 دلار دسته بندی:
سیستم عامل: iOS/اندروید حجم: 130/متغیر مگابایت زبان:
دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (2 مورد)
  • Mohy
    Mohy | ۹ اسفند ۱۳۹۸

    چرا جدید نمیذارید؟؟

  • Reza Dark
    Reza Dark | ۲۱ دی ۱۳۹۸

    عالی بود خداقوت

مطالب پیشنهادی