ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

اختصاص ۵ میلیارد تومان به سیل‌زدگان توسط همراه اول

بعد از وقوع سیل در استان سیستان و بلوچستان، اپراتورهای موبایل جزو اولین نهادهایی بودند که دست یاری به سوی سیل‌زدگان این استان دراز کرده و با رایگان کردن مکالمات تلفنی و دیتای اینترنت، سعی ...

آرش پارساپور
نوشته شده توسط آرش پارساپور | ۲۴ دی ۱۳۹۸ | ۱۲:۵۵

بعد از وقوع سیل در استان سیستان و بلوچستان، اپراتورهای موبایل جزو اولین نهادهایی بودند که دست یاری به سوی سیل‌زدگان این استان دراز کرده و با رایگان کردن مکالمات تلفنی و دیتای اینترنت، سعی در کمک به بهبود هرچه زودتر رفاه سیل‌زدگان داشتند. در این میان اپراتور اول کشور اعلام کرده که ۵ میلیارد تومان برای تهیه اقلام ضروری اعتبار تخصیص داده است.

به گزارش اداره کل ارتباطات شرکت ارتباطات سیار ایران، اپراتور اول تلفن همراه کشور ضمن ابراز همدردی با سیل زدگان جنوب کشور طی اطلاعیه ای اعلام کرده که در راستای مسئولیت اجتماعی و جهت تهیه اقلام ضروری برای سیل‌زدگان ۵۰ میلیارد ریال اعتبار اختصاص داده که بزودی در اختیار این عزیزان قرار می گیرد.

گفتنیست پیش از این نیز همراه اول جهت تسهیل برقراری ارتباط در مناطق سیل زده، کلیه مکالمات درون شبکه (به مقصد همراه اول و تلفن ثابت) مشترکان خود را تا پایان روز جمعه ٢٧ دی ماه و استفاده از اینترنت در کل استان سیستان و بلوچستان را به مدت ۴۸ ساعت رایگان کرده بود.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی