ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

قیمت بیت کوین
تکنولوژی

عبور بیت کوین از مرز 9000 دلار؛ آیا سد 10 هزار دلاری شکسته می شود؟

آخر هفته ها معمولا روز شانس بیت کوین نیست اما امروز و با عبور از مرز قیمتی ۹۰۰۰ دلار رکورد جدیدی را در سال ۲۰۲۰ ثبت کرد. بیت کوین برخلاف روند سال ۲۰۱۹ طی ده روز ...

یونس مرادی
نوشته شده توسط یونس مرادی | ۲۹ دی ۱۳۹۸ | ۱۵:۳۰

آخر هفته ها معمولا روز شانس بیت کوین نیست اما امروز و با عبور از مرز قیمتی ۹۰۰۰ دلار رکورد جدیدی را در سال ۲۰۲۰ ثبت کرد.

بیت کوین برخلاف روند سال ۲۰۱۹ طی ده روز گذشته نه تنها از نرخ ۸۰۰۰ بلکه از ۹۰۰۰ دلار هم رد شد، هرچند در ساعت گذشته با افت نسبی به کانال ۸ هزار برگشت. در واقع قیمت این رمزارز در سال ۲۰۲۰ حدود ۲ هزار دلار بیشتر شده که به معنی رشد ۲۸ درصدی است. یکی از تحلیلگران بازار ارزهای دیجیتال که با عنوان fil₿fil₿ در توییتر شناخته می شود، تاکید کرده که این عملکرد حتی از پیش بینی های قبلی هم بهتر بوده است.

قیمت بیت کوین

تکانه بیت کوین در حال حاضر صعودی است و تداوم سناریوی بازار گاوی یا رو به رشد محتمل است. بر اساس برآوردهای کنونی حرکت به سوی نرخ های بالاتر و حتی عبور از مرز روانی ۱۰ هزار دلار دور از انتظار نیست. تحلیلگر سرشناس دیگری با نام کاربری Big Cheds هم در توییتر اذعان کرده که شرایط مثل زمانی است که قیمت بیت کوین از ۵ هزار به ۱۴ هزار دلار رسید و در نتیجه ممکن شاهد افزایش قیمت این رمزارز تا نرخ بی سابقه ای باشیم.

قیمت بیت کوین

پیش از این تصور می شد هاوینگ (Halving) بعدی با نصف شدن پاداش استخراج بلاک ها جانی تازه به بیت کوین ببخشد اما اگر نرخ قبل از هاوینگ سال آینده به ۱۰ هزار دلار برسد احتمال افزایش آن پس از این رویداد تا ۲۰ هزار دلار هم بعید نیست.

ارزش کلی بازار رمزارز در حال حاضر به ۲۵۰ میلیارد دلار رسیده است. قیمت رمزارزهای دیگر در روزهای گذشته دستخوش تغییر شده و تحلیلگران بر این باورند که بازار گاوی یا رو به رشد بیت کوین باعث صعودی شدن بهای این رمزارزها شده است.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (2 مورد)
  • Pouria_Pc
    Pouria_Pc | ۲۹ دی ۱۳۹۸

    بعد از عبور از قیمت 9100 با کاهش ناگهانی به 8400 رسید در حال حاضر هم با کمی افزایش رو قیمت 8600 هست اگر نتونه حفظش کنه باز هم کاهش قیمت خواهد داشت
    تو همین کاهش ناگهانی قیمت 100 میلیون پوزیشن لانگ لیکوئید شدن

  • H. Soroush
    H. Soroush | ۲۹ دی ۱۳۹۸

    حباب باید باشه... پیش بینی ها میگن اینو

مطالب پیشنهادی