ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

تاریخ برگزاری کنفرانس توسعه دهندگان گوگل I/O 2020 مشخص شد

کنفرانس توسعه دهندگان گوگل I/O 2020 از تاریخ 12 مه (23 اردیبهشت 99) به مدت سه روز در نزدیکی مقر اصلی این شرکت در ایالت کالیفرنیا برگزار خواهد شد. غول موتورهای جستجو هر سال یک ...

پیمان حسنی
نوشته شده توسط پیمان حسنی | ۴ بهمن ۱۳۹۸ | ۱۰:۳۰

کنفرانس توسعه دهندگان گوگل I/O 2020 از تاریخ 12 مه (23 اردیبهشت 99) به مدت سه روز در نزدیکی مقر اصلی این شرکت در ایالت کالیفرنیا برگزار خواهد شد.

غول موتورهای جستجو هر سال یک پازل منتشر می کند و کاربران باید با حل آن، تاریخ رویداد توسعه دهندگان بعدی این شرکت را برملا کنند. کاربران باید در بازی امسال که تم فضایی داشت، یک شبکه ماهواره ای را تعمیر می کردند. پس از حل پازل، تصویر زیر نمایان شد:

کنفرانس توسعه دهندگان گوگل I/O 2020

ساندار پیچای، مدیرعامل گوگل با انتشار توییتی اعلام کرد کنفرانس I/O 2020 در «آمفی تئاتر شورلاین» شهر مانتین ویو (Mountain View) در ایالت کالیفرنیا برگزار می شود. گوگل در سال های گذشته کنفرانس توسعه دهندگان خود را در این آمفی تئاتر 30 هزار نفره برگزار کرده که فاصله کمی هم با مقر اصلی این شرکت دارد.

بزرگ ترین خبر کنفرانس I/O سال قبل، معرفی گوشی های میان رده پیکسل 3A و 3A XL بود. حال شایعاتی در مورد رونمایی از پیکسل 4A در کنفرانس امسال با نمایشگر حفره دار، جک 3.5 میلیمتری هدفون و ماژول دوربین مربع شکل به گوش می رسند.

تاریخ برگزاری کنفرانس توسعه دهندگان گوگل I/O 2020 مشخص شد

سایت 9to5Google گزارش می دهد که تاریخ عرضه پیکسل 4A احتمالاً مشابه پیکسل 3A است؛ به همین دلیل احتمال رونمایی از آن در کنفرانس I/O 2020 وجود دارد.

گوگل در کنفرانس توسعه دهندگان سال گذشته از دستگاه نست هاب مکس (Nest Hub max) نیز رونمایی کرد و شاید در کنفرانس امسال از محصولات بیشتری از خانواده نست رونمایی کند.

پیش بینی می شود این کمپانی در کنفرانس پیش رو آپدیت های بعدی اندروید و همچنین به روز رسانی های دیگر محصولات و خدمات خود را نیز نمایش دهد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی