ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

کالبدشکافی هواوی میت 30 پرو
موبایل

کالبدشکافی هواوی میت 30 پرو [تماشا کنید]

در کمتر از یک هفته دیگر سامسونگ از پرچمداران اندرویدی امسال خود رونمایی می کند و هواوی نیز پس از آن پرچمداران خود از جمله P40 را رونمایی می کند که مدتهاست کاربران منتظرش هستند. ...

Maryam Mousavi
نوشته شده توسط Maryam Mousavi | ۱۸ بهمن ۱۳۹۸ | ۱۸:۰۰

در کمتر از یک هفته دیگر سامسونگ از پرچمداران اندرویدی امسال خود رونمایی می کند و هواوی نیز پس از آن پرچمداران خود از جمله P40 را رونمایی می کند که مدتهاست کاربران منتظرش هستند. میت 30 پرو به واسطه امکانات تصویربرداری اش در زمره برترین اسمارت فون های ۲۰۱۸ جای داشت و تعجب ندارد اگر P40 نیز به پیروی از این گوشی در باشگاه بهترین ها قرار بگیرد.

البته تمامی اینها روی کاغذ است؛ موجودی پایین این گوشی در بازار آمریکا و اروپا و فقدان اپ های گوگل پلی از جمله ایرادات وارده به میت 30 پرو هستند که دلسردی بسیاری از کاربران را به دنبال داشته اند. حالا کانال یوتیوب JerryRigEverything تصمیم گرفته با کالبدشکافی این گوشی نگاهی به امکانات داخلی آن بیاندازد و چه بسا کاربران را به خرید آن ترغیب نماید.

اگر بخواهیم صادق باشیم فرایند باز شدن بدنه این گوشی چندان هم اغوا کننده نبود؛ در وهله نخست باید بیشتر از ۲۰ پیچ با ابعاد و اندازه مختلف از زیر پنل پشتی شیشه ای این موبایل که حسابی چسب کاری شده بود و هر لحظه احتمال شکسته شدنش می رفت باز می شد.

خوشبختانه تمام اجزای داخلی این گوشی ماژولار هستند و برخلاف آنچه امروز در صنعت موبایل شاهدش هستیم باتری دستگاه به فریم چسب نشده که این یک امتیاز است. ماژولار بودن قطعات داخلی و عدم اتصال باتری به بدنه تعمیر دستگاه را راحت تر خواهد کرد. نکته دیگر آنکه خرید این قطعات ماژولار ارزان تر برای کاربر تمام خواهد شد.

اما ایراداتی هم به میت 30 پرو وارد است؛ برای مثال نمایشگر و گلس دستگاه به یکدیگر متصل شده اند. خود نمایشگر نیز از طریق چسب به فریم میانی متصل شده است و در نتیجه تعمیر یا تعویض آن بدون شکستنش غیر ممکن خواهد بود.

برای دریافت جزئیات و اطلاعات بیشتر در این باره شاید بهتر باشد نگاهی به ویدیو زیر بیاندازید.

میت 30 پرو را در نهایت می توان یک گوشی تعمیر پذیر با بهترین دوربین موجود در بازار (دست کم طبق اعلام نظر DxOMark) خواند که البته به تعداد محدود در بازار [آمریکا و اروپا] موجود است.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی