ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

کرونا
تکنولوژی

تعطیلی کارخانه نمایشگر ال‌جی به خاطر هراس از شیوع کرونا

کمپانی ال جی نیز به سان دیگر کمپانی‌های کره‌ای در پیش شروع غیر قابل کنترل ویروس کرونا در این کشور، یکی از کارخانه‌های تولید نمایشگر‌های خود در شهر گومی را تعطیل کرده است. این کمپانی ...

کورش چایچی
نوشته شده توسط کورش چایچی | ۱۱ اسفند ۱۳۹۸ | ۱۱:۰۰

کمپانی ال جی نیز به سان دیگر کمپانی‌های کره‌ای در پیش شروع غیر قابل کنترل ویروس کرونا در این کشور، یکی از کارخانه‌های تولید نمایشگر‌های خود در شهر گومی را تعطیل کرده است.

این کمپانی کره‌ای نیز همانند هموطن خود ساموسنگ که در پی آلوده شدن یکی از کارمندان کارخانه تولیدات گوشی‌های تاشوی خود در شهر گومی برای ۳ روز کارخانه خود را تعطیل کرده بود عمل کرده و اعلام کرده تا تاریخ ۳ مارس، کارخانه تولید نمایشگر‌های خود در این شهر را تعطیل می‌کند. علت این کار مبتلا شدن یکی از کارمندان بانک نزدیک به کارخانه ال جی به ویروس کرونا اعلام شده است.

کرونا

کمپانی کره‌ای ال جی به منظور حفاظت از جان کارمندان، برای ۳ روز کارخانه خود را تعطیل کرده و در هنگام بازگشت نیز تمهیداتی ویژه را در نظر گرفته است. ال جی علاوه بر رعایت تمامی قوانین پیشگیری از ویروس کرونا، بین تمامی کارمندان خود محلول‌های ضدعفونی کننده دست و ماسک توزیع خواهد کرد. همچنین این غول کره‌ای قصد دارد در بخش‌های مختلف کارخانه دوربین‌های مادون قرمز نصب کند تا از شیوع ویروس کرونا در کارخانه باخبر باشد و بتواند به سرعت جلوی آن را بگیرد.

در رابطه با خود کارخانه نیز باید بگوییم ال جی بخشی از نمایشگر‌ها TFT LCD خود را در این مرکز تولید می‌کند و اصولا تعطیلی ۳ روزه از لحاظ اقتصادی نباید ضرر هنگفتی به این شرکت بزند. با این حال ال جی هم در کنار کمپانی‌های سامسونگ و اپل، در پی شیوع ویروس کرونا چندین تاخیر در تولید را تجربه کرده است و به همین دلیل از رقبای خوز نیز عقب نیست. ویروس کرونا در کره جنوبی نیز به صورت غیر قابل باوری رشد داشته و تاکنون ۳۵۲۷ نفر را آلوده کرده که از این تعداد ۱۷ نفر جان خود را از دست داده و ۳۰ نفر نیز موفق شده‌اند به شرایط نرمال باز گردند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • Abolfazl
    Abolfazl | ۱۱ اسفند ۱۳۹۸

    کلا من غلط املایی تو متن میبینم میام بالا یا نویسندش "کوروش چایچی" هست یا "یونس مرادی".
    غلط املاییو مغز زیاد حساسیت نشون نمیده ولی دیگه این جمله‌بندیای تیکه تیکه ادیت شده و ناهماهنگو واقعا نمیشه تحمل کرد.
    ممنونم به خاطر زحمتاتون ولی لطفا قبل از ارسال، یه دور مقالتونو بخونین، کار سخت و زمانبری نیست.
    بازم ممنون :)

مطالب پیشنهادی