ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

گلکسی S10 لایت
تکنولوژی

بروزرسانی بزرگ سامسونگ برای گلکسی S10 لایت؛ سوپر استدی این بار با 4K

سامسونگ با معرفی گلکسی S10 لایت بسیاری از کاربران و علاقه‌مندان را سردرگم کرد و اگر به آخرین بروزرسانی این گوشی نگاهی بیندازید، اوضاع از این هم جالب‌تر می‌شود. کمپانی کره‌ای قابلیت فیلم‌برداری بدون لرزش ...

کورش چایچی
نوشته شده توسط کورش چایچی | ۱۳ اسفند ۱۳۹۸ | ۱۵:۴۰

سامسونگ با معرفی گلکسی S10 لایت بسیاری از کاربران و علاقه‌مندان را سردرگم کرد و اگر به آخرین بروزرسانی این گوشی نگاهی بیندازید، اوضاع از این هم جالب‌تر می‌شود. کمپانی کره‌ای قابلیت فیلم‌برداری بدون لرزش با رزولوشون 4K را به این گوشی آورده است؛ قابلیتی که پرچمداران هنوز از آن محرومند.

پیش از این فیلم‌برداری بدون لرزش یا به گفته خود سامسونگ سوپر استدی (Super Steady) تنها در رزولوشن FHD امکان‌پذیر بود. کمپانی کره‌ای اما تصمیم گرفته تا این قابلیت جدید را به گلکسی S10 لایت اضافه کند. در حالت عادی شاید این کار امری طبیعی به نظر برسد، ولی باید بگوییم قابلیت فوق در هیچ‌کدام از سه گوشی خانواده گلکسی S20 وجود ندارد.

گلکسی S10 لایت

قابلیت بعدی که با این بروزرسانی به گلکسی S10 لایت اضافه می‌شود، فیلم‌برداری 4K با نرخ ۶۰ فریم بر ثانیه است. البته باید بگوییم مدل‌های مختلف این گوشی که برای بازار‌های مختلف به دست بررسی کنندگان رسیده بود، این قابلیت را داشت. در نتیجه می‌توان گفت که سامسونگ از ابتدا هم قصد داشته فیلم‌برداری 4K با نرخ ۶۰ فریم بر ثانیه را در اختیار همه کاربران قرار دهد و تنها دلیلی که تاکنون باعث شده بود آن را فعال نکند، مشکلات منطقه‌ای بود.

علاوه بر تغییرات فوق، در این بروزرسانی می‌بینیم که سامسونگ کیفیت کلی عکس‌برداری و همچنین پایداری خود برنامه دوربین را نیز بهبود داده است. همچنین حسگر اثر انگشت زیر نمایشگر گلکسی S10 لایت، پس از انجام این بروزرسانی سریع‌تر از گذشته کار می‌کند. در کل باید گفت سامسونگ تلاش زیادی دارد تا گوشی‌های خود را همواره بهبود ببخشد و بروزرسانی G770FXXU2ATB2 نیز از این قاعده مستثنی نیست.

در آخر نیز گفتنی است این بروزرسانی نرم‌افزاری ۴۱۶ مگابایت حجم داشته و پچ امنیتی اندروید را نیز به یکم فوریه تغییر می‌دهد. در نتیجه نصب آن به تمامی کاربران این گوشی عجیب توصیه خواهد شد. در رابطه با اضافه شدن تغییرات فوق به گلکسی S10 و S20 هنوز اطلاعاتی در دسترس نیست.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (2 مورد)
  • Ali Drakhshani
    Ali Drakhshani | ۱۳ اسفند ۱۳۹۸

    چجوری میشه بعد از آپدیت دون گرید کرد ؟ :((((((
    من گلکسی ای 30 رو به اندروید 10 آپدیت کردم و گوشی کلا داغون شده ، یه سری اپا کار نمیکنه ، کند شده، میخوام فقط برش گردونم به نسخه قبلی اش چیکار باید بکنم ؟؟؟
    یکی کمک کنه لطفا

    • Metallover
      Metallover | ۱۴ اسفند ۱۳۹۸

      خب گوشیتو ریست فکتوری کن. اندروید ۱۰ از ۹ بهتره.لازم نیست برگردی به اندروید ۹. یه بکاپ بگیر و ریست کن.

مطالب پیشنهادی