ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

کالبدشکافی گلکسی بادز پلاس؛ تعمیرپذیرترین هدفون بازار [تماشا کند]

گلکسی بادز سامسونگ پاسخی مستقیم به ایرپاد اپل بود. ایرباد‌های واقعا بی سیم سامسونگ، قیمت پایین‌تری دارند و به گفته برخی، از طراحی بهتری هم برخوردار هستند. گلکسی بادز پلاس ادامه دهنده همان راه نسل ...

کورش چایچی
نوشته شده توسط کورش چایچی | ۱۳ اسفند ۱۳۹۸ | ۱۷:۴۵

گلکسی بادز سامسونگ پاسخی مستقیم به ایرپاد اپل بود. ایرباد‌های واقعا بی سیم سامسونگ، قیمت پایین‌تری دارند و به گفته برخی، از طراحی بهتری هم برخوردار هستند. گلکسی بادز پلاس ادامه دهنده همان راه نسل قبلی است و حتی در این راه توانسته علاوه بر افزایش کیفیت پخش موسیقی، تعمیرپذیرتر از قبل نیز باشد. در ادامه با هم کالبدشکافی این هدفون‌های کوچک را خواهیم دید.

وب سایت iFixit به نسل دوم هدفون‌های سامسونگ یعنی گلکسی بادز پلاس، امتیاز تعمیرپذیری ۷ از ۱۰ را می‌دهد که نسبت به نسل اول، پیشرفتی یک پله‌ای داشته است. همچنین از نظر این وب سایت، هدفون‌های کاملا بی سیم سامسونگ، تعمیرپذیرترین هدفون بازار بوده که از رقبایی مثل اپل رتبه‌ای بسیار بسیار بهتر کسب کرده‌اند. در ادامه ویدیو کالبدشکافی گلکسی بادز پلاس را مشاهده می‌کنید:

با این حال این وب سایت می‌گوید که برای باز کردن هر گوشی گلکسی بادز پلاس، باید آن را بین دو گیره پوشیده شده از فوم قرار داده و با فشار دادن آن، ایرباد را باز کنید. این روش از دید وب سایت iFixit اصلا روش مناسب نبوده ولی با این حال باقی ماجرا به سادگی هرچه تمام پیش می‌رود. از نظر فنی این گوشی از تکنولوژی حذف نویز فعال پشتیبانی نمی‌کند. عدم پشتیبانی از ANC در سال ۲۰۲۰ تا حدودی غیر قابل قبول است ولی در کل نمی‌توان قیمت پایین‌تر هدفون‌های کاملا بی سیم را با رقیب مستقیم آن یعنی ایرپاد پرو را کتمان کرد.

گلکسی بادز پلاس

در هر صورت کاربران اکوسیستم سامسونگ می‌توانند یا خیالی آسوده از گلکسی بادز پلاس استفاده کنند، زیرا حتی اگر این هدفون‌ها خراب شدند یا به هر دلیلی نیاز به تعمیر پیدا کردند، می‌توانند آن‌ها را تعمیر کنند و دیگر متحمل پرداخت هزینه اضافی برای خریداری یک ست جدید نشوند؛ نعمتی که بسیاری از کاربران برند‌های دیگر از آن بی بهره‌اند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (2 مورد)
  • noisymind
    noisymind | ۱۳ اسفند ۱۳۹۸

    کلا خود سامسونگ گوشیاش رو هم طوری میسازه که سر سال باید عوض کنی! بعد بیاد دلش برا تعمیر کردن بادز بسوزه؟!

  • mehrdad_eblis
    mehrdad_eblis | ۱۳ اسفند ۱۳۹۸

    بله میشه راحت بازش کرد ولی اگر باتری رو قطع کنید بادز ها دیگه پیر نمیشن به احتمال زیاد باید نرم افزار خود سامسونگ دوباره راه اندازی بشه که افراد عادی و حتی تعمیر کار بهش دست رسی ندارن

مطالب پیشنهادی