ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

سامانه مقابله با کرونا عرضه شد؛ از انجام تست‌های اولیه تا ویدیوهای آموزشی

زمانی که کرونا تقریبا تمام استان‌های کشور را فرا گرفته، یکی از مشکلات اصلی که باعث افزایش گسترش بیماری می‌شود، مراجعه بی‌مورد به مراکز درمانی است. مراجعه به این مکان‌ها می‌تواند خود باعث آلودگی شود ...

آرش پارساپور
نوشته شده توسط آرش پارساپور | ۱۴ اسفند ۱۳۹۸ | ۱۰:۱۵

زمانی که کرونا تقریبا تمام استان‌های کشور را فرا گرفته، یکی از مشکلات اصلی که باعث افزایش گسترش بیماری می‌شود، مراجعه بی‌مورد به مراکز درمانی است. مراجعه به این مکان‌ها می‌تواند خود باعث آلودگی شود و همچنین امکان خدمت‌رسانی به افراد نیازمند را پایین می‌آورد. از طرفی شنیدن اخبار متفرقه و گوناگون، شک و تردید پیرامون ابتلا به کرونا در انسان را شکل می‌دهد؛ شکی که الزاما درست نیست. سازمان نظام پزشکی پس از ایجاد وبسایت تست کرونا حالا اپلیکیشن راهنمایی مقابله با کرونا را نیز راه‌اندازی کرده و آن را در دسترس عموم قرار داده است.

در این اپلیکیشن جدا از تست اولیه کرونا که پیش‌تر در وبسایت نیز راه اندازی شده بود، موارد مفید و کاربردی دیگری نیز وجود دارد که می‌تواند در این روزهای شیوع به کار آید. ویدیوهای آموزشی، جستجوی اخبار پیرامون کرونا در روزنامه‌ها و وبسایت‌های خبری و نمایش آنها، امکان انجام تست مجزا برای تک تک اعضای خانواده با حفظ رکورد جواب تست‌های قبلی، اطلاعیه‌های بهداشتی و توصیه‌های بهداشتی سازمان نظام پزشکی و سازمان بهداشت جهانی (به صورت ترجمه روان و دقیق) و همچنین آدرس فهرست مراکز درمانی از جمله ویژگی‌های سامانه مقابله با کرونا هستند.

اگرچه این سامانه هنوز جای کار بسیار دارد و می‌تواند روز به روز به قابلیت‌ها و ویژگی‌های آن افزوده شود اما در حال حاضر و در گام اول، ساخت و عرضه آن نکته مثبتی قلمداد می‌شود. این سامانه فعلا برای سیستم عامل اندروید عرضه شده و اخباری مبنی بر عرضه آن برای سیستم عامل‌ iOS به گوش نمی‌رسد و به نظر می‌رسد این دسته از کاربران همچنان می‌توانند از وبسایت رسمی تست کرونا که توسط سازمان نظام پزشکی ایجاد شده استفاده کنند.

اپلیکیشن مقابله با کرونا توسط ستاد فرماندهی عملیات مدیریت بیماری کرونا در کلانشهر تهران تهیه شده و برای دانلود این برنامه می‌توانید به کافه بازار مراجعه نمایید.

سامانه مقابله با کرونا

سامانه مقابله با کرونا

سازنده: ستاد فرماندهی عملیات مدیریت بیماری کرونا در تهران قیمت: رایگان دسته بندی:
سیستم عامل: اندروید حجم: ۵ مگابایت زبان:
دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (3 مورد)
  • amironline
    amironline | ۱۵ اسفند ۱۳۹۸

    اون‌هایی که کافه بازار ندارن، چطوری نصب کنن!؟

    • Mohammad amirseifi
      Mohammad amirseifi | ۱۵ اسفند ۱۳۹۸

      خب کافه بازار رو نداره دیگه مشکل خودشه

مطالب پیشنهادی