ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

تست مقاومت شیائومی می نوت ۱۰ [تماشا کنید]

شیائومی می نوت ۱۰ یکی از قدرتمندترین گوشی‌هایی است که به بازار عرضه وارد می‌شود. این گوشی نیز مانند اکثر گوشی‌های بازار تست‌های زک نلسون را پشت سر گذاشته و تا حدودی هم سربلند از ...

کورش چایچی
نوشته شده توسط کورش چایچی | ۲۱ اسفند ۱۳۹۸ | ۱۴:۳۰

شیائومی می نوت ۱۰ یکی از قدرتمندترین گوشی‌هایی است که به بازار عرضه وارد می‌شود. این گوشی نیز مانند اکثر گوشی‌های بازار تست‌های زک نلسون را پشت سر گذاشته و تا حدودی هم سربلند از آن بیرون آمده است.

شیائومی می نوت ۱۰ نیز مانند دیگر پرچمداران کمپانی‌های مطرح، از گوریلا گلس ۶ برای محافظت از نمایشگر و قاب پشتی گوشی بهره می‌برد. زک نلسون برای تست مقاومت این گوشی از مقیاس موس بهره می‌برد. این تست از سختی استاندارد برای تست خش پذیری نمایشگر و شیشه محافظ آن بهره می‌برد. البته لازم به ذکر است که شیائومی می نوت ۱۰ از سختی ۶ به بالا خط می‌افتد که با دیگر گوشی‌های موجود و حتی پرچمداران گران‌قیمت نیز در یک راستا قرار دارد.

در ادامه می‌توانید ویدیوی تست مقاومت را مشاهده کنید:

بدنه آلومینیومی این گوشی نیز نتوانست از تست‌های دلخراش این یوتیوبر معروف جان سالم به در ببرد و در اولین تلاش، خط و خش‌هایی عمیق روی آن به جا می‌ماند. البته باید گفت که شیائومی به خوبی از دوربین ۴ گانه این گوشی محافظت کرده است، زیرا زک نلسون نتوانست روی لنز‌ها و فلاش دوربین خط و یا خش بیندازد.

در دیگر تست هم او سعی کرد تا شیائومی می نوت ۱۰ را خم کند. تستی که پس از رسوایی آیفون ۶ باب شده است. این جا هم شیائومی به خوبی قاب گوشی را محکم کرده تا به سادگی خط و یا خش نیفتد. در کل می‌توان گفت که استفاده روزمره از این گوشی، آسیبی به آن نمی‌رساند و تنها در صورت افتادن از ارتفاع و یا شکنجه‌های اینچنینی است که شیائومی می نوت ۱۰ جان سالم به در نخواهد برد.

البته پیشنهاد می‌شود تحت هر شرایطی از قاب محافظ برای گوشی خود استفاده کنید تا حدال‌امکان از آسیب‌های احتمالی جلوگیری کند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی