ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

واتساپ گلد
نرم افزار و اپلیکیشن

قابلیت ارسال پیام ناپدید شونده به نسخه بتا واتساپ اضافه شد

واتساپ به عنوان یکی از پرطرفدارترین برنامه‌های پیام‌رسان در جهان به شمار می‌رود، اما عموما ویژگی‌های جدید را به کندی به برنامه خود اضافه می‌کند. همین چند وقت پیش بود که بالاخره پس از یک ...

کورش چایچی
نوشته شده توسط کورش چایچی | ۲۵ اسفند ۱۳۹۸ | ۱۰:۰۰

واتساپ به عنوان یکی از پرطرفدارترین برنامه‌های پیام‌رسان در جهان به شمار می‌رود، اما عموما ویژگی‌های جدید را به کندی به برنامه خود اضافه می‌کند. همین چند وقت پیش بود که بالاخره پس از یک سال دارک مود را در اختیار کاربران قرار داد. اکنون به نظر می‌رسد کاربران این پیام‌رسان به زودی می‌توانند از پیام‌های موقت استفاده کنند.

پیام‌های موقت عملا پیام‌هایی هستند که تاریخ انقضا دارند؛ یعنی پس از مدتی که فرستنده تعیین می‌کند از بین می‌روند. این ویژگی اولین بار توسط اسنپ چت معروف شد و کم کم به اکثر پیام‌رسان‌ها نیز سرایت کرد. اکنون نوبت واتساپ است که این قابلیت را در اختیار کاربران قرار دهد. البته پیام‌های موقت فعلا در نسخه‌های بتا ۲.۲۰.۸۳ و ۲.۲۰.۸۴ سیستم‌عامل اندروید در دسترس هستند.

واتساپ

کاربرانی که از نسخه بتای این اپ استفاده می‌کنند می توانند پیام‌هایی ارسال کنند که پس از یک ساعت، یک روز، یک هفته، یک ماه یا یک سال از بین بروند. پس از این که پیامی با تاریخ انقضای مشخص برای مخاطب خود ارسال کردید، آیکن ساعتی کنار زمان ارسال پیام ظاهر می‌شود و نوع پیام ارسالی را هم برای شما و هم برای مخاطب مشخص می‌کند.

واتساپ

اگر مبنا را ویژگی دارک مود بگذاریم، احتمالا چندین ماه با فرا رسیدن پیام‌های موقت به کاربران فاصله داریم. کمپانی فیسبوک اصولا کمی دیر ویژگی‌های جدید را به پیا‌م‌رسان واتساپ اضافه می‌کند و دلیل آن هم مشخص نیست. البته پیش از این که این ویژگی به صورت کامل در اختیار تمامی کاربران این پیام‌رسان قرار گیرد، باید در نسخه‌هاب بتای سیستم‌عامل iOS نیز تست شود؛ روندی که در رابطه با دارک مود نیز دیده شده بود.

در هر صورت همین که مشخص شده است توسعه‌دهندگان این پیام‌رسان محبوب در حال کار روی پیام‌های موقت هستند، خود نشان‌دهنده این است که نباید بیش از ۲ الی ۳ ماه زمان با انتشار آن فاصله داشته باشیم.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (2 مورد)
  • saeed۱۹۸۵۹
    saeed۱۹۸۵۹ | ۲۵ اسفند ۱۳۹۸

    یه پیام رسان چه قدر میتونه اشغال باشه اخه
    بابا کار سختی نیست یه کوچولوبه تلگرام نگا کن لاعقل گزینه ویرایش پیام ارسال شده بذار لامصب

    • Reza Molodi
      Reza Molodi | ۲۵ اسفند ۱۳۹۸

      بیاید سروش پلاس، سریع ، حجم اینترنت کمتر

مطالب پیشنهادی