ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

اپلیکیشن Shorts
نرم افزار و اپلیکیشن

یوتوب با اپلیکیشن «Shorts» به جنگ «تیک تاک» می‌رود

«تیک تاک» اگرچه در ایران مورد استقبال قرار نگرفته اما به شکل جهانی محبوبیت بسیار بالایی دارد و این موضوع باعث شده کاربران برخی سرویس‌ها کاهش داشته باشد. یوتوب یکی از همین سرویس‌ها است که ...

محمد قریشی
نوشته شده توسط محمد قریشی | ۱۴ فروردین ۱۳۹۹ | ۲۰:۰۰

«تیک تاک» اگرچه در ایران مورد استقبال قرار نگرفته اما به شکل جهانی محبوبیت بسیار بالایی دارد و این موضوع باعث شده کاربران برخی سرویس‌ها کاهش داشته باشد. یوتوب یکی از همین سرویس‌ها است که قصد دارد با توسعه اپلیکیشن «Shorts» با تیک تاک رقابت کند.

محبوبیت تیک تاک باعث شده یوتوب آینده خود را در خطر ببیند. گزارشی جدید به این موضوع اشاره می‌کند که این پلتفرم پخش ویدیو به دنبال توسعه یک اپلیکیشن جدید برای مبارزه با این برنامه است. همانطور که می‌توان از نام اپلیکیشن Shorts حدس زد، این برنامه امکان اشتراک ویدیوهای کوتاه را برای کاربران فراهم می‌کند.

کاربران اپلیکیشن Shorts می‌توانند از آهنگ‌های یوتوب برای ویدیوهای خود استفاده کنند. تیک تاک به کاربران اجازه می‌دهد که برای ویدیوهای خود از صداها و آهنگ‌های مشخصی استفاده کنند. این برنامه جدید اواخر سال جاری میلادی عرضه می‌شود، البته در حال حاضر یوتوب واکنشی نسبت به گزارش منتشر شده از خود نشان نداده است.

سرویس ویدیو گوگل تا به امروز به چندین ویژگی شبکه‌های اجتماعی مجهز شده که برای مثال می‌توان به استوری‌ اشاره کرد، قابلیتی که در اسنپ چت و اینستاگرام نیز موجود است. با وجود این موضوع، یوتوب متوجه شده که کاربران تمایل بیشتری به مشاهده ویدیوهای کوتاه در مقایسه با ویدیوهای بلند دارند.

اپلیکیشن Shorts

رشد تیک تاک در دو سال گذشته برابر با 125 درصد بوده است. در حال حاضر این برنامه صدها میلیون کاربر در سراسر جهان دارد. میزان دانلود این برنامه در طی 12 ماه گذشته در اپ استور و گوگل پلی، نزدیک به 842 میلیون بار بوده است که خبر از رشد 15 درصدی سالانه آن می‌دهد. این محبوبیت بالا باعث شده یوتوب کار سختی پیش روی خود داشته باشد. هرچقدر هم اپلیکیشن Shorts عملکرد مناسبی از خود نشان دهد، گوگل باید میلیون‌ها کاربر جوان را برای تغییر شبکه اجتماعی محبوب خود، ترغیب کند.

علاوه بر یوتوب، فیسبوک نیز قصد دارد با تیک تاک رقابت کند. این شبکه اجتماعی برنامه Lasso را توسعه داده و در حال آزمایش آن در کشورهایی مانند برزیل است.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (8 مورد)
  • مجید رضاتوفیقی
    مجید رضاتوفیقی | ۱۵ فروردین ۱۳۹۹

    تیک تاک که تو ایران قفله باید تو سایت ها نسخه مود شده رو دانلود کنید تبلیغ هم نداره دانلود هم میکنید لگو نداره خب دانلود که کردید باز نمیاد بالا باید تو تنظیمات دسترسی به حافظه داخلی بدید بعد میاد بالا

  • فراز
    فراز | ۱۵ فروردین ۱۳۹۹

    برنامه مزخرف چینی همون بهتر که باز نشه

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی