ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

خودرو

تولید ماسک صورت توسط لامبورگینی؛ برنامه سوپر اسپرت ساز ایتالیایی برای مبارزه با کرونا

ایتالیا یکی از کشورهایی است که بیشترین تعداد مبتلایان به ویروس کرونا را دارد. طبق آمار و هنگام تنظیم این خبر، نزدیک به 106 هزار نفر از جمعیت ایتالیا به کووید-19 مبتلا شده و متاسفانه ...

سعید علیپور
نوشته شده توسط سعید علیپور | ۱۴ فروردین ۱۳۹۹ | ۱۹:۰۰

ایتالیا یکی از کشورهایی است که بیشترین تعداد مبتلایان به ویروس کرونا را دارد. طبق آمار و هنگام تنظیم این خبر، نزدیک به 106 هزار نفر از جمعیت ایتالیا به کووید-19 مبتلا شده و متاسفانه تاکنون بیش از 12400 نفر به همین علت جان خود را از دست داده اند.

با توجه به بحرانی شدن وضعیت در ایتالیا، این کشور به حالت نیمه تعطیل درآمده و بسیاری از شرکت ها از جمله خودروسازان تصمیم گرفته اند تا اطلاع ثانوی کلیه فعالیت های خود را تعلیق کنند. لامبورگینی یکی از این شرکت ها است که در همان روزهای اول شیوع کرونا در ایتالیا، کارخانه خود را به مدت چند روز تعطیل کرد.

حال خبر می رسد با وخیم تر شدن اوضاع در شمال ایتالیا و کمبود لوازم پیشگیری، لامبورگینی برخی از دپارتمان ها و خطوط تولید خود در کارخانه اصلی بولونیا را برای تولید ماسک و محافظ های پیکسل گلس مامور کرده است. بد نیست بدانید استفانو دومنیکالی مدیرعامل شرکت لامبورگینی در ایمولا که یکی از شهرهای استان بولونیا است، متولد شده است.

ماسک صورت
کارمندان بخش دوخت چرم کابین محصولات لامبورگینی در حال تولید ماسک صورت

آنطور که اعلام شده ماسک های تولیدی لامبورگینی به کارکنان بیمارستان Sant’Orsola-Malpighi که در خط مقدم مبارزه با پاندمی کووید-19 قرار دارند، اعطا می شود. به گفته لامبورگینی این شرکت فعلا ظرفیت تولید روزانه هزار ماسک را دارد.

به منظور نشان دادن اتحاد و همدلی، لامبورگینی هر شب ساختمان های مقر اصلی خود را مشابه با رنگ های پرچم ایتالیا نورپردازی می کند

محافظ های شیشه ای لامبورگینی دقیقا با همان پرینترهای سه بعدی تولید می شوند که تا همین چندی پیش وظیفه تولید پنل های فیبرکربنی را بر عهده داشتند. کارکنان بخش تحقیق و توسعه خودروساز ایتالیایی روزانه 200 محافظ را برای پرسنل بیمارستان ها و نیروهای امدادی تولید می کنند.

تکنسین و مهندس بخش تحقیق و توسعه لامبورگینی مشغول تولید محافظ شیشه ای
برش محافظ های شیشه ای با دستگاه های پیشرفته لامبورگینی

ذکر این نکته ضروری است که لامبورگینی در تولید لوازم پیشگیری از سرایت کرونا، با دانشگاه بولونیا همکاری می کند. دپارتمان علوم پزشکی و جراحی این دانشگاه بر روند تولید ماسک ها و محافظ های لامبورگینی نظارت دارد تا اطمینان حاصل شود که لوازم مذکور با استانداردهای لازم به دست کادر درمانی می رسد.

 

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (4 مورد)
  • ℳԊT
    ℳԊT | ۱۵ فروردین ۱۳۹۹

    من مایکاشون رو دیدم ، خیلی بی کیفیت هست

    کیفیت ماسک هایی که بسیجی های ایرانی ساختن خیلی بهتره

  • Amir pc
    Amir pc | ۱۵ فروردین ۱۳۹۹

    اون پرچم ایرانه،فقط عمودیه?

  • ARSHIA.P
    ARSHIA.P | ۱۴ فروردین ۱۳۹۹

    پیکسل گلس! اسم این متریال پلکسی گلس ( Plexiglass ) هست!!! توصیه میکنم یکبار قبل از انتشار متن رو بررسی کنید.

    • سعید علیپور
      سعید علیپور | ۱۵ فروردین ۱۳۹۹

      عجب سوتی بدی! درسته ارشیای عزیز، پلکسی گلس صحیحه، تو سایر مطالب به همین شکل نوشته شده، عدم تمرکز باعثش شده احتمالا... ممنون از دقت نظر شما

مطالب پیشنهادی