ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

شیوع کرونا انتشار ایموجی های جدید را به سال 2022 موکول کرد

گروهی که مسئول انتشار ایموجی های جدید است از تأخیر در انتشار نسخه بعدی خبر داد. تا پیش از این قرار بود ایموجی های جدید را سال 2021 ببینیم ولی به خاطر مشکلاتی که شیوع ...

پیمان حسنی
نوشته شده توسط پیمان حسنی | ۲۲ فروردین ۱۳۹۹ | ۱۲:۰۰

گروهی که مسئول انتشار ایموجی های جدید است از تأخیر در انتشار نسخه بعدی خبر داد. تا پیش از این قرار بود ایموجی های جدید را سال 2021 ببینیم ولی به خاطر مشکلاتی که شیوع ویروس کرونا برای نیروهای داوطلب به وجود آورده، انتشار نسخه جدید به سال 2022 موکول شد.

سازمان غیرانتفاعی «کنسرسیوم یونیکد» (Unicode Consortium) که ایموجی‌های استاندارد را برای اندروید و iOS منتشر می کند، روز چهارشنبه اعلام کرد که انتشار نسخه بعدی شش ماه عقب افتاده و سپتامبر 2021 از راه می رسد. ایموجی های جدید پیش از عرضه روی آیفون و اندروید باید پروسه هشت ماهه را برای دریافت تأییدیه طی کنند؛ این یعنی برای استفاده از ایموجی ها جدید باید تا سال 2022 صبر کنیم.

ایموجی های جدید سال 2020
نسخه 13 اواخر سال جاری میلادی برای آیفون، آیپد و مک منتشر می شود.

کنسرسیوم یونیکد با اشاره به اینکه ساخت ایموجی‌ها به نیروهای داوطلب وابسته است ولی آنها به خاطر شیوع ویروس کرونا دیگر وقتی برای این کار ندارند، می گوید:

«با توجه به شرایط کنونی متوجه شدیم که نیروهای داوطلب سرشان به شدت شلوغ است بنابراین بهترین تصمیم برای داوطلبان و ارگان های وابسته این بود که تاریخ انتشار را عقب بیندازیم. امسال نمی توانیم مثل گذشته به زمانبندی پایبند باشیم.»

«Jeremy Burge» مدیر سایت Emojipedia می گوید با اینکه لیست رسمی نسخه 14.0 وجود ندارد، ولی احتمالاً ایموجی های «کلاغ»، «قابلمه» و «انگشت قلبی» (Finger Heart) در آن خواهند بود.

اواسط بهمن ماه سال قبل کنسرسیوم یونیکد از 117 ایموجی جدید برای سال 2020 رونمایی کرد. این نسخه همچنان اواخر سال جاری میلادی برای آیفون، آیپد و مک منتشر شده و شامل ژست دست ایتالیایی، نینجاها، اعضای آناتومیک بدن، چهره خندان با اشک، حیوانات جدید، غذاها و بسیاری اموجی های دیگر می شود.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (3 مورد)
  • sackboy
    sackboy | ۲۴ فروردین ۱۳۹۹

    تا 2022 تاخیر زدن؟!!!!!!!! خوبه نمی خواین گیم بسازین! 4 تا تصویر بد ترکیب جدید طراحی کردن که انقدر ناز نداره!
    هیچ وقت درک نکردم چرا ایموجی ها انقدر باید زشت باشن! برا همچنین چیز مهمی قطعا از هنرمندان خیلی بهتری می شد استفاده کرد! قدیم که ایموجی ها همه جا یک استاندارد واحد نداشت، صورتک های خیلی قشنگ تری می دیدیم تا الان. تازه حس ها رو هم خیلی بهتر منتقل می کرد.

  • pylordvader
    pylordvader | ۲۲ فروردین ۱۳۹۹

    ای بابا الان کرونا چیکار کنه نمی تونه ایموجی بازی بکنه

  • O۹Erd
    O۹Erd | ۲۲ فروردین ۱۳۹۹

    ?عروس مرد

مطالب پیشنهادی