ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

فاسیل سولار
تکنولوژی

فاسیل سولار معرفی شد؛ ساعتی با شارژ خورشیدی برای دوستداران محیط‌زیست

کمپانی فاسیل به عنوان یکی از ساعت‌سازان مطرح، تصمیم گرفته وارد بازار ساعت‌های دوستدار محیط‌زیست شود. این کمپانی اولین ساعت خود در این سری را تحت نام «فاسیل سولار» تولید خواهد کرد و مواد به ...

کورش چایچی
نوشته شده توسط کورش چایچی | ۷ اردیبهشت ۱۳۹۹ | ۱۰:۰۰

کمپانی فاسیل به عنوان یکی از ساعت‌سازان مطرح، تصمیم گرفته وارد بازار ساعت‌های دوستدار محیط‌زیست شود. این کمپانی اولین ساعت خود در این سری را تحت نام «فاسیل سولار» تولید خواهد کرد و مواد به کار رفته در ساخت آن‌ها را نیز از میان مواد بازیافت‌پذیر انتخاب می‌کند.

فاسیل سولار ساعتی آنالوگ و فاقد هرگونه ویژگی‌های هوشمند است. هدف این کمپانی رسیدن به «معیار فرا سیاره‌ای» است که برای خود انتخاب کرده. بر اساس این هدف‌گذاری، فاسیل قصد دارد در تمامی محصولاتش حداقل از یک بخش قابل بازیافت استفاده کند. همچنین مقرر شده تا تمامی ساعت‌های فاسیل با جعبه‌های مقوایی به بازار عرضه شوند. فاسیل سولار نیز اولین گام در راستای تحقق این هدف است.

فاسیل سولار

از نظر طراحی این ساعت بسیار ساده است. عقربه‌ها رنگ سفید دارند و زمینه ساعت هم مشکی انتخاب شده. تضادی که این دو رنگ با هم ایجاد می‌کنند، باعث می‌شود تا ساعت به خوبی در زیر نور شدید آفتاب دیده شود. حاشیه‌های دور فاسیل سولار، کارکردی مشابه به یک پنل خورشیدی دارند و با جذب نور خورشید و تبدیل آن به انرژی الکتریکی، باتری قابل شارژ ساعت را به صورت کامل شارژ می‌کند.

از آن جایی که فاسیل سولار ساعتی آنالوگ و فاقد هرگونه ویژگی‌های هوشمند است، باتری آن مدت زیادی دوام می‌آورد. بر اساس گفته‌های این کمپانی، می‌توانید تا ۴ ماه روی دوام باتری فاسیل سولار حساب کنید. این ساعت در ابعاد ۳۶ و ۴۲ میلیمتری به بازار عرضه می‌شوند و بدنه آن‌ها نیز از بیوپلاستیک‌های تولید شده از روغن کرچک ساخته شده است.

فاسیل سولار

درون جعبه هر فاسیل سولار نیز ۵ بند ساعت با رنگ‌های متنوع و زنده تعبیه شده تا قیمت ۱۶۰ دلاری آن را کمی قابل هضم کند. این ساعت از اواسط ماه آینده به بازار عرضه خواهند شد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (4 مورد)
  • afg
    afg | ۷ اردیبهشت ۱۳۹۹

    اگه دلار ۱۲۰۰ بود نمی‌گفتین بالاست

  • afg
    afg | ۷ اردیبهشت ۱۳۹۹

    ۱۶۰ دلار برا اینجا بالاست

  • ali_mlk
    ali_mlk | ۷ اردیبهشت ۱۳۹۹

    آخه یعنی چی؟ واسه یه ساعت کاملا ساده و فاقد هرگونه تکنولوژی پیچیده،همچین قیمتی گذاشتن؟ ببشتر دوستان فکر میکنن این قیمت برای خارجی ها چیزی نیست و راحت میخرن،در صورتی که خیلی قیمت بالایی داره و کمتر کسی تمایل به خرید همچین ساعت ساده ایی با این قیمت میکنه

  • mobin34
    mobin34 | ۷ اردیبهشت ۱۳۹۹

    قیمتش یکم بالاست برای مایی که تو ایرانیم
    ولی طراحی و بسته بندی جالبی داره

مطالب پیشنهادی