ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

ژوبین علاقبند از پایان دوران فعالیتش در اسنپ می‌گوید

«ژوبین علاقبند» مدیرعامل اسنپ، در گفتگو با دیجیاتو از پایان دوران فعالیتش در این شرکت خبر می‌دهد. علاقبند از مهر سال ۱۳۹۶ فعالیت خود را در شرکت اسنپ آغاز کرده بود تا پایان خرداد ماه ...

آرش پارساپور
نوشته شده توسط آرش پارساپور | ۱۳ خرداد ۱۳۹۹ | ۰۹:۱۲

«ژوبین علاقبند» مدیرعامل اسنپ، در گفتگو با دیجیاتو از پایان دوران فعالیتش در این شرکت خبر می‌دهد. علاقبند از مهر سال ۱۳۹۶ فعالیت خود را در شرکت اسنپ آغاز کرده بود تا پایان خرداد ماه به فعالیتش در اسنپ خاتمه خواهد داد. رسیدن به رکورد سفرهای روزانه ۲ میلیونی، از دستاوردهای اسنپ در زمان مدیریت او بود. علاقبند همچنین نقش تاثیرگذاری در دریافت سهمیه بنزین برای تاکسی‌های اینترنتی و البته رسیدن به یک تفاهم با شهرداری برای افزایش جایگاه قانونی تاکسی‌های اینترنتی داشت.

ژوبین علاقبند، با ذکر این نکته که تنها تا پایان خرداد امسال همراه اسنپ خواهد بود، به دیجیاتو می‌گوید:

«اسنپ برای هر مدیری می‌تواند تجربه‌ای منحصر به فرد، آموزنده و متفاوت باشد و باعث افتخار من بود که فرصت مدیریت آن در اختیارم قرار گرفت. کسب‌وکار اسنپ و چالش‌هایش همیشه برایم جذاب بود و از تمام لحظات این همکاری لذت بردم و تجربه‌های ناب و جدیدی کسب کردم. خوشحالم که موفق شدم برنامه‌ها و ماموریتم را تا حد قابل‌قبولی در اسنپ به سرانجام برسانم. جدا شدن از اسنپ تصمیم ساده‌ای نبود، ولی گاهی برای تجربه چالش‌های مدیریتی جدید باید به تصمیمات سخت تن داد.»

علاقبند در ادامه توضیح داد: «این تصمیم مدتی است که با توافق و آگاهی بنیانگذاران شرکت گرفته شده است. قطعا ارتباط و دوستی من با اسنپ ادامه خواهد داشت و همیشه روی کمک و همراهی من می‌توانند حساب کنند و همواره برای اسنپ آرزوی موفقیت خواهم کرد.»

ژوبین علاقبند در کنار محمود فوز، از بنیان‌گذاران اسنپ، در جلسه امضای قرارداد با شهرداری تهران در آبان ۹۸.

در روزهای گذشته و با درخواست دیجیاتو از اسنپ برای ارائه یک بیانیه رسمی در این رابطه، این شرکت حالا اظهار نظر دو شخص کلیدی را نیز در اختیار دیجیاتو قرار داده است. در همین رابطه «محمود فوز» یکی از بنیانگذاران اسنپ، با قدردانی از تلاش‌ها و دستاوردهای ژوبین علاقبند درباره این تصمیم گفته است:

«تلاش‌های ژوبین مسیر رشد اسنپ را هموار کرده و باعث ارتقای کسب‌وکار شده است. بابت تمام زحماتش به او خسته نباشید می‌گوییم و حتما در آینده همچنان با او در ارتباط خواهیم بود. برای ژوبین در ادامه مسیر کاری‌اش، مثل دوران همکاری‌اش با اسنپ، آرزوی موفقیت می‌کنیم. همچنین اطمینان می‌دهیم که میراث او را در مسیر درست حفظ کنیم.»

از سوی دیگر «ایاد الکسار»، دیگر بنیانگذار اسنپ، در همین رابطه با تشکر از تلاش علاقبند و اشاره به جایگزینی «محمد خلج»، خبر از تغییرات مدیریتی دیگری نیز در سایر مجموعه‌های گروه اسنپ می‌دهد و به دیجیاتو می‌گوید:

«ضمن قدردانی از ژوبین، تلاش می‌کنیم تا بهترین تصمیمات را برای ادامه فعالیت اسنپ بگیریم تا بتوانیم با قدرت مسیر رشد خود را ادامه دهیم. تصمیم ما در خصوص آینده مدیریت اسنپ به این ترتیب خواهد بود که «محمد خلج» به عنوان مدیر اجرایی به تیم اسنپ اضافه شود. به تازگی نیز «صبا مرتضوی» و «سحر شیشه‌گر» به عنوان مدیران اجرایی به اسنپ‌تریپ اضافه شدند و «قاسم زیدی» مسئولیت هدایت تیم فنی اسنپ را برعهده گرفته است. همچنین به دنبال اضافه کردن افراد مستعد دیگری به تیم مدیریت هستیم که به زودی جزئیات آن مشخص می‌شود.»

تاکسی اینترنتی اسنپ فعالیت خود را از سال ۹۳ آغاز کرده و پیش‌تر «شهرام شاهکار» در جایگاه مدیریت این شرکت قرار داشت که بعد از چند سال فعالیت از این سمت خارج شد گرچه همچنان جزو اعضای هیات مدیره این مجموعه است. پس از او «ژوبین علاقبند» در جایگاه مدیریت این شرکت قرار گرفت و امروز به طور رسمی اعلام کرده که تا پایان خرداد جاری از مجموعه خارج خواهد شد. گفتنیست هر یک از این مدیران در مسیر رشد این کسب‌وکار دستاوردهای به‌سزایی را به همراه آورده‌اند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (7 مورد)
  • Snappydriver
    Snappydriver | ۱۶ خرداد ۱۳۹۹

    آقای پارساپور بلیط قطار 20% گرون میشه از تیر، نمیخوای بری از مدیرعاملش بپرسی چرا گرون میکنه؟ فقط زورت به راننده‌ای اسنپ رسیده؟ فقط راننده های اسنپ باید مفتی کار کنن؟

  • Mr.reza
    Mr.reza | ۱۵ خرداد ۱۳۹۹

    بره و برنگرده .

  • SM
    SM | ۱۴ خرداد ۱۳۹۹

    ب تخم مرغم

  • علی قنبری
    علی قنبری | ۱۳ خرداد ۱۳۹۹

    مثل اینکه تون المانی و اماراتیه هستند

  • mohammad_hody_jafary
    mohammad_hody_jafary | ۱۳ خرداد ۱۳۹۹

    اینها چرا اسم‌هاشون اینجوریه؟ انگاری هرچی اسمشون عجیبتر باشه جایزه داره

    • Amin@chy
      Amin@chy | ۱۳ خرداد ۱۳۹۹

      اره

    • Mr.reza
      Mr.reza | ۱۵ خرداد ۱۳۹۹

      از محمد هدی که قشنگتره

مطالب پیشنهادی