ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

با حضور پرویز پرستویی، روستاهای کبودرآهنگ به اینترنت پرسرعت همراه اول متصل شد

اپراتور اول آخرین نسل از فناوری تلفن همراه را به تقاضای بازیگر سرشناس سینمای ایران، پرویز پرستویی، در روستای «چارلی» استان همدان پیاده‌سازی کرد. چند روز پیش بود که پس از آئین افتتاح اتصال ١۵٨٧ ...

آرش پارساپور
نوشته شده توسط آرش پارساپور | ۱۹ خرداد ۱۳۹۹ | ۱۷:۴۵

اپراتور اول آخرین نسل از فناوری تلفن همراه را به تقاضای بازیگر سرشناس سینمای ایران، پرویز پرستویی، در روستای «چارلی» استان همدان پیاده‌سازی کرد.

چند روز پیش بود که پس از آئین افتتاح اتصال ١۵٨٧ روستای کشور به شبکه اینترنت پرسرعت همراه اول، پرویز پرستویی در برنامه‌ تلویزیونی باغ رمضان درخواستی از اپراتور اول تلفن همراه مطرح کرد.  این بازیگر پرافتخار سینمای ایران در واکنش به توسعه اینترنت پرسرعت همراه اول در دورترین نقاط کشور و سرمایه‌گذاری‌های صورت گرفته برای توسعه و تکمیل شبکه ملی اطلاعات توسط همراه اول، ابراز امیدواری کرد روزی روستای «چارلی» که در آن متولد شده است نیز دارای اینترنت همراه شود.

روابط عمومی همراه اول اعلام می‌کند که با گذشت کمتر از سه هفته، همراه اول به همین درخواست پاسخ داد و در راستای شعار «تحقق رویای دیجیتال» خود روستای چارلی و چندین روستای اطراف آن را به آخرین نسل از فناوری اینترنت تلفن همراه مجهز ساخت: «همراه اول در تلاش است اینترنت همراه را به تمامی نقاط کشور گسترش دهد و در راستای همین هدف، روستای چارلی و دیگر روستاهای اطراف از توابع شهرستان کبودرآهنگ استان همدان را به آخرین نسل از فناوری تلفن همراه مجهز کرده است.»

«مهدی اخوان بهابادی» مدیرعامل شرکت ارتباطات سیار ایران ضمن دستور به اجرای این پروژه توسعه‌ای در روستای مذکور، عملا با برداشتن گامی دیگر در جهت توسعه شبکه ملی اطلاعات توسط اپراتور اول موافقت کرد تا الگویی برای حرکت در مسیر توسعه و پیشرفت در شرایط سخت باشد.

مراسم افتتاح سایت نسل ۴ روستای چارلی امروز دوشنبه ۱۹ خرداد ماه با حضور بازیگر پرآوازه کشورمان، پرویز پرستویی و همچنین «کیومرث حاجی رحیمیان» مدیرکل ارتباطات همراه اول و جمعی از مسئولان محلی در این روستا برگزار و تست سرعت در آن منطقه گرفته شد.

پرستویی در این مراسم که با استقبال چشم‌گیر ساکنان روستای چارلی مواجه شد، اظهار کرد: «دیروز عصر اینترنت موبایلم را در این نقطه که سایت نصب شده است، چک کردم. این سایت سرعتی مطابق استاندارد پایتخت را به مردم کبودرآهنگ هدیه داده است و همین موضوع باعث شده روح جوانان این منطقه از کشور شاد شود.»

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (3 مورد)
  • peyman57
    peyman57 | ۲۰ خرداد ۱۳۹۹

    آدم کثیفتر نبود از پرویز پرستویی؟؟

  • kiarash0
    kiarash0 | ۱۹ خرداد ۱۳۹۹

    پرچم همدان بالاس همیشه?

  • javad_xbox
    javad_xbox | ۱۹ خرداد ۱۳۹۹

    خیلی روستاها هنوز اینترنت پر سرعت ندارن ولی هر چی باشه اپراتور همراه اول خیلی بهتر سرویس میده.ایرانسل از بس اس ام اس تبلیغاتی میده نت هم دقیقه میشه H-

مطالب پیشنهادی