ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

شیائومی می بند ۵ با ۷ قابلیت جدید از راه می‌رسد

شیائومی به زودی از جدیدترین مدل مچ بند سلامتی محبوب خود یعنی می بند ۵ رونمایی می‌کند. شیائومی می‌گوید این محصول با ۷ قابلیت جدید از راه می‌رسد که در ادامه با آن‌ها آشنا می‌شوید. ...

پیمان حسنی
نوشته شده توسط پیمان حسنی | ۲۰ خرداد ۱۳۹۹ | ۱۴:۳۰

شیائومی به زودی از جدیدترین مدل مچ بند سلامتی محبوب خود یعنی می بند ۵ رونمایی می‌کند. شیائومی می‌گوید این محصول با ۷ قابلیت جدید از راه می‌رسد که در ادامه با آن‌ها آشنا می‌شوید.

شیائومی با انتشار پستی در شبکه اجتماعی Weibo، اعلام کرد که می بند ۵ از ۷ قابلیت جدید برخوردار است که عبارت‌اند از: نمایشگر دینامیک OLED بزرگ، شارژر آهنربایی، فناوری‌های پرداخت بیسیم QuickPass و NFC UnionPay، استفاده به عنوان شاتر دوربین، سنسور پایشگر سطح اکسیژن خون (SpO2)، ۱۱ حالت ورزشی و یک مد بهداشتی جدید برای بانوان.

شیائومی می بند ۵

یکی از قابلیت‌های جدید می بند ۵، مجهز شدن آن به سنسور جدید پایشگر سطح اکسیژن خون است که به کمک آن می‌توان سطح استرس و تنفس را پایش کرد. شیائومی قبلاً اعلام کرده بود که این مدل از دستیار صوتی الکسا نیز پشتیبانی می‌کند که احتمالاً فقط در نسخه گلوبال فعال بوده و به خاطر نبود اسپیکر امکان استفاده از پاسخ‌های صوتی الکسا وجود ندارد.

شیائومی اطلاعات تازه‌ای در مورد شارژر آهنربایی می بند ۵ نیز منتشر کرده است. با توجه به تصویری که این شرکت منتشر کرده، برای شارژ کردن این محصول نیازی به جدا کردن بند نیست و تنها کافیست شارژر آهنربایی را به زیر قاب مچ بند و کنار سنسور ضربان قلب متصل کرد. کاربران می بند ۴  باید در پروسه‌ای تقریباً سخت، قسمت اصلی را از بند جدا کرده و آن را درون شارژر جداگانه قرار دهند.

می بند ۵ از نمایشگر OLED با ابعاد ۱.۲ اینچ برخوردار است که به گفته شیائومی ۲۰ درصد از نمایشگر می‌بند ۴ (۹۵. اینچ) بزرگتر شده و کار کردن با آن را آسان‌تر می‌کند.

بر اساس گزارشاتی که قبلاً منتشر شده‌اند، می بند ۵ توانایی پایش ورزش‌های مختلف از جمله یوگا، دستگاه پله نوردی یا اسکی‌واره (Elliptical)، روئینگ، دوچرخه ثابت و طناب زنی را دارد.

می بند ۵ در چهار رنگ زرد، قرمز، سبز و مشکی در تاریخ ۱۱ ژوئن (۲۲ خرداد) در چین معرفی خواهد شد و احتمالاً تابستان سال جاری میلادی عرضه جهانی می‌شود.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • reza_zarchi
    reza_zarchi | ۲۰ خرداد ۱۳۹۹

    می بند چهار نسبت به رقیبش آنر، کیفیت صفحه نمایش کمتر و امکانات کمتری داشت. امیدوارم در نسخه‌ی پنج همه کمبودها و نواقص خودش رو جبران کنه.

مطالب پیشنهادی