ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

نرم افزار و اپلیکیشن

هفت سنگ؛ با عجیب‌ترین کال آو دیوتی روی موبایل آشنا شوید

هفت سنگ این هفته را با Call of Duty Puzzle Ops آغاز می‌کنیم که همان‌قدر که اسمش عجیب و غریب است، گیم‌پلی‌اش هم متفاوت‌ترین چیزی است که می‌توانیم از این مجموعه انتظار داشته باشیم. [caption ...

محمد کریمی
نوشته شده توسط محمد کریمی | ۳۰ خرداد ۱۳۹۹ | ۱۹:۰۰

هفت سنگ این هفته را با Call of Duty Puzzle Ops آغاز می‌کنیم که همان‌قدر که اسمش عجیب و غریب است، گیم‌پلی‌اش هم متفاوت‌ترین چیزی است که می‌توانیم از این مجموعه انتظار داشته باشیم.

Call of Duty Puzzle Ops

هنوز نمی‌شود با اطمینان گفت که بازی را خود اکتیویژن ساخته یا یک استودیویی از اسم این مجموعه سواستفاده کرده، هرچند بعید به‌نظر می‌رسد مورد دوم اتفاق افتاده باشد. چون بازی کاملا به برند Call of Duty اشاره دارد و از طرفی اگر یادتان باشد پارسال گزارشاتی منتشر شده بود که براساس آن‌ها استودیوی کینگ (King)، سازنده کندی کراش، استارت ساخت یک کال آو دیوتی را زده است.

با توجه به سبک و سیاقی هم که Call of Duty Puzzle Ops دارد، بعید نیست این بازی همان کال آو دیوتی کینگ باشد. حالا چرا بازی عجیب و غریب است؟ نگاهی به اسکرین شات روبه‌رو بیاندازید، بازی در واقع ترکیبی از کندی کراش و خود کال آو دیوتی به حساب می‌آید و هر بار که چندین آیکون پایین صفحه را کنار یکدیگر بگذارید، شخصیت اصلی به دشمنان تیر می‌زند.

اکتیویژن این بار دست به پیاده‌سازی ایده‌ای زده (ترکیب سبک جورکردنی با بقیه سبک‌ها) که این روزها زیاد روی تلفن‌های همراه می‌بینیم اما نکته اینجاست کال آو دیوتی احتمالا جزو آخرین گزینه‌هایی بود که انتظار داشتیم چنین مسیری را طی کند. بازی فعلا برای کانادا منتشر شده و باید صبر کنیم و ببینیم چه سرنوشتی انتظارش را می‌کشد.

نمایی از بازی استراتژی The Lord of the Rings: The Battle for Middle-earth II که در سال 2006 منتشر شد.

دومین خبر مهم این هفته مربوط به ارباب حلقه‌ها است. برادران وارنر چند روز پیش و در توییتر از همکاری‌اش با کمپانی چینی نت‌ایز (NetEase) پرده برداشت و این دو شرکت در آینده برنامه دارند تا یک بازی استراتژی از مجموعه ارباب حلقه‌ها را به موبایل بیاورند که در آن شاهد حضور شخصیت‌های سه گانه سینمایی پیتر جکسون هم خواهیم بود.

اطلاعات بیشتری در دسترس نیست و حتی هنوز مشخص نشده که بازی چه زمانی از راه می‌رسد، فقط امیدواریم بازی کلون دیگری از استراتژی‌های کنونی بازار نباشد و بیشتر یاد و خاطره بازی استراتژی The Lord of the Rings: The Battle for Middle-earth را زنده کند. یادش گرامی!

نکته: اگر در دانلود هر کدام از بازی‌ها مشکلی داشتید، پیشنهاد می‌شود مطلب «راهنمای روش های دانلود از گوگل پلی؛ چگونه اپ ها را بدون مشکل دریافت کنیم؟» را مطالعه کنید.

Vikings II

  • بازی آفلاین است

قسمت دوم وایکینگ‌ها جان می‌دهد برای آن وقت‌هایی که بی‌حوصله نشسته‌اید، گوشی را دست‌تان گرفته‌اید و بی هدف برنامه‌ها را بالا پایین می‌کنید. اینجاست که بازی با گیم پلی پرزد و خورد و اکشنش به کمک‌تان می‌آید.

بازی قانون ساده‌ای دارد؛ هر مرحله تا جایی که می‌توانید بکشید

در وهله اول چیزی که Vikings II را لذت بخش کرده کنترل ساده آن است. در Vikings II نه تنها شخصیت اصلی خودش حرکت می‌کند، بلکه خودش هم تیراندازی می‌کند. بنابراین تنها کافیست با کشیدن انگشت به سمت چپ و راست او را جابه‌جا کنید.

در ظاهر وظیفه تکراری به‌نظر می‌رسد اما بازی آن‌قدر سریع‌ است که همین مسئله به واکنش‌های مناسب نیاز دارد. ترکیب این ویژگی با قابلیت ارتقا و سبک گرافیکی خاص بازی باعث شده تا Vikings II به یکی از اکشن‌هایِ جذاب در مواقع بی حوصلگی تبدیل شود.

Vikings II

Vikings II

سازنده: Plug in Digital قیمت: رایگان با پرداخت درون برنامه ای دسته بندی:
سیستم عامل: iOS و اندروید حجم: 395 / 47.48 مگابایت زبان:

Dead Cells

  • بازی آفلاین است

یک هدیه فوق العاده برای کسانی که GrimValor را تجربه کردند و لذت بردند؛ سریع، سخت و مهم‌تر از همه پر از آیتم‌های مختلف برای اینکه کاراکتر بازی را قوی‌تر کنید.

Dead Cells اکشنی نقش آفرینی است که در آن باید از سیاهچاله‌های یک زندان فرار کنید. نکته اینجاست هر بار که می‌بازید به اول برمی‌گردید و این ویژگی نه تنها بازی را اعصاب خورد کن و خسته کننده نکرده بلکه ارزش تکرارش را بالا هم برده است.

به دو دلیل: طراحی مراحل و اهمیتی که بازی به جستجو و تلاش‌های بازیکن می‌دهد. هر بار که بازی را شروع می‌کنید محیط تغییراتی می‌کند و همین مسئله جلوی تکراری شدنش را گرفته است.

از طرفی بازی اگرچه ساده نیست ولی هرچه‌قدر که بیشتر تلاش می‌کنید بیشتر با رفتار دشمنان آشنا می‌شوید، آیتم‌های بیشتری به دست می‌آورید و می‌توانید شخصیت اصلی را هم قدرتمندتر می‌کنید و در نتیجه می‌دانید که دارید به موفقیت نزدیک‌تر می‌شوید.

Dead Cells

Dead Cells

سازنده: Playdigious قیمت: 8.99 دلار دسته بندی:
سیستم عامل: iOS و اندروید حجم: 663.5 / 655 مگابایت زبان:

Shadowgun War Games

  • بازی آنلاین است

مجموعه شادوگان با عنوان Legends وارد مسیر جدیدی شد و War Games ادامه دهنده همین مسیر است. بازی برخلاف دو قسمت اولش دوباره از نمایی اول شخص روایت می‌شود و باز هم از آن گیم پلی الهام گرفته از Gears of War خبری نیست.

حالا تفاوت War Games و Legends در چیست؟ War Games روی ورزش‌های الکترونیکی تمرکز کرده و هسته اصلی گیم‌پلی‌اش بر پایه این مسابقات بنا شده است. در بازی دو تیم پنج به پنج روبه‌رو یکدیگر قرار می‌گیرند. بنابراین انتظار حضور مرحله‌های تک نفره مثل Legends را نداشته باشید.

همچنین بازی چندین شخصیت با قدرت‌های مختلف دارد که هرچند تفاوت‌هایشان می‌توانست بیشتر باشد ولی انتخاب هر کدام از آن‌ها تاثیراتی روی سبک گیم پلی‌ بازیکن خواهد گذاشت. در نهایت آخرین و مشخص‌ترین تفاوت War Games و Legends به گرافیک آن‌ها برمی‌گردد.

Legends هرچه‌قدر سعی کرد استانداردهای جدیدی به وجود بیاورد اما War Games به‌خاطر ذاتش تجربه سبک‌تری را ارائه داده است. نه اینکه گرافیک بدی داشته باشد ولی به خوبی Legends نیست. حالا با این تعاریف War Games ارزش دانلود را دارد؟ اگر از طرفداران بازی‌های رقابتی/اکشن هستید و از Guns of Boom لذت بردید، این بازی هم می‌تواند سرگرم‌تان کند.

Shadowgun War Games

Shadowgun War Games

سازنده: MADFINGER Games قیمت: رایگان با پرداخت درون برنامه ای دسته بندی:
سیستم عامل: iOS و اندروید حجم: 695.7 / 582 مگابایت زبان:

Beat Blade

بازی های جدید اندروید

  • بازی آفلاین است

اگر واقعیت مجازی را از Beat Saber حذف کنیم و جای خودمان هم یک شخصیت بگذاریم که با شمشیرش اجسام را نصف می‌کند نتیجه‌اش می‌شود همین Beat Blade. در این بازی موزیکال هر مرحله یک ترانه پخش می‌شود و اگر با شمشیر کاراکتر بازی به اجسام برخورد کنید همزمان با پخش این ترانه افکت‌های صوتی هم به صدا در می‌آیند. مشخصا نتیجه نهایی اصلا به اندازه Beat Saber جذاب نیست اما به‌خاطر حضور آهنگ‌های مختلف Beat Blade می‌تواند یک تجربه موزیکال خوب بین بازی های جدید اندروید و iOS باشد.

Beat Blade: Dash Dance

Beat Blade: Dash Dance

سازنده: BattleCry قیمت: رایگان با پرداخت درون برنامه ای دسته بندی:
سیستم عامل: iOS و اندروید حجم: 538.4 / 161.8 مگابایت زبان:
دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (3 مورد)
  • Mamad Shafi
    Mamad Shafi | ۳۱ خرداد ۱۳۹۹

    ایول هفت سنگ
    خیلی وقت بود هفت سنگ نبود خیلی منتظر بودم

  • mahdi_asdn
    mahdi_asdn | ۳۰ خرداد ۱۳۹۹

    خسته نباشین.جای هفت سنگ واقعا خالی بود

مطالب پیشنهادی