ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

پاناسونیک G100 معرفی شد؛ دوربین 4K ارزان قیمت برای ویدیو بلاگرها

دوربین‌های ارزان قیمتی که برای ویدیو بلاگرها ساخته شده‌اند، این روزها طرفداران زیادی پیدا کرده‌اند. حال پاناسونیک نیز با معرفی دوربین جدید به دنبال جلب توجه این دسته از کاربران است. پاناسونیک G100 یک دوربین ...

پیمان حسنی
نوشته شده توسط پیمان حسنی | ۵ تیر ۱۳۹۹ | ۱۱:۰۰

دوربین‌های ارزان قیمتی که برای ویدیو بلاگرها ساخته شده‌اند، این روزها طرفداران زیادی پیدا کرده‌اند. حال پاناسونیک نیز با معرفی دوربین جدید به دنبال جلب توجه این دسته از کاربران است. پاناسونیک G100 یک دوربین میرورلس ارزان قیمت است که با قابلیت‌های متعدد تقریباً تمام نیازهای اینفلوئنسرها را رفع می‌کند.

پاناسونیک G100 توانایی فیلمبرداری در رزولوشن 4K با نرخ ۳۰ فریم بر ثانیه، یا رزولوشن 1080p با نرخ ۶۰ فریم در ثانیه را دارد. علاوه بر این نمایشگر آن برای فیلمبرداری ویدیو بلاگ‌ها کنار دوربین قرار گرفته و کاربر می‌تواند از ترایپاد و میکروفون خارجی به طور همزمان استفاده کند.

دوربین مورد بحث از لرزشگیر تصویر هیبریدی پنج محوره (اپتیکال و الکترونیکی) برای فیلمبرداری روان تر حین راه رفتن برخوردار است. البته یکی از نقاط ضعف بخش فیلمبرداری این است که ویدیوی 4K در بزرگنمایی ۱.۴۷ برابر کراپ می‌شود و به عبارتی ابعاد سنسور را به زیر ۱ اینچ کاهش می‌دهد.

از دیگر ویژگی‌های جالب توجه پاناسونیک G100 می‌توان به خروجی microHDMI و ورودی جک ۳.۵ میلیمتری هدفون اشاره کرد، ولی متأسفانه خبری از پورت هدفون نیست. یکی دیگر از قابلیت‌های جالب این محصول بهره مندی از فناوری صوتی OZO نوکیا است که با استفاده از سیستم تشخیص چهره صدای افراد درون کادر را تفکیک کرده و کیفیت صدا را بهبود می‌بخشد. این محصول همچنین از قابلیت Vlog-L برای بهبود دامنه دینامیک برخوردار بوده، ولی خبری از فیلمبرداری با عمق رنگ ۱۰ بیتی نیست.

پاناسونیک G100 از سنسور ۲۰.۳ مگاپیکسلی و منظره یاب الکترونیکی ۳.۶۸ میلیون نقطه‌ای LCD برخوردار است و توانایی عکسبرداری با نرخ ۱۰ فریم بر ثانیه (با فوکوس خودکار پیوسته) با شاتر الکترونیکی و عسکبرداری با نرخ ۶ فریم بر ثانیه با شاتر مکانیکی را دارد. علاوه بر این‌ها در هر دو حالت عکسبرداری و فیلمبرداری از کنتراست برای فوکوس خودکار استفاده کرده و توانایی ردیابی چشمان و چهره سوژه را دارد.

دوربین پاناسونیک G100 همراه با کیت لنز 32-12 میلیمتری با گشودگی دیافراگم f/3.5-5.6 با قیمت ۷۵۰ دلار از اواخر ماه آینده میلادی به بازار عرضه خواهد شد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • Reza12022
    Reza12022 | ۵ تیر ۱۳۹۹

    چقدر ارزونننننننننننننننننن??????

مطالب پیشنهادی