ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

نرم افزار و اپلیکیشن

هفت سنگ؛ Shadow Fight 4 در راه است

هفت سنگ این هفته را با شادو فایت 4 (Shadow Fight) آغاز می‌کنیم که اندک اندک، دارد از راه می‌رسد. استودیوی نِکی (Nekki) چند وقت پیش و در توییتر از ساخت بازی پرده برداشت و ...

محمد کریمی
نوشته شده توسط محمد کریمی | ۶ تیر ۱۳۹۹ | ۲۰:۰۰

هفت سنگ این هفته را با شادو فایت 4 (Shadow Fight) آغاز می‌کنیم که اندک اندک، دارد از راه می‌رسد. استودیوی نِکی (Nekki) چند وقت پیش و در توییتر از ساخت بازی پرده برداشت و نکته اینجاست برخلاف همیشه که شادو فایت‌ها شماره دار بودند، شادو فایت بعدی با اسم شادو فایت 4 شناخته نمی‌شود و جای آن سازنده تصمیم گرفته اسم بازی را Shadow Fight Arena بگذارد.

علتش هم تا اینجا که اطلاعات اولیه منتشر شده‌اند، مشخص است. در واقع شادو فایت آرنا بیشتر از اینکه یک بازی جدید باشد، نسخه تکامل یافته شادو فایت 3 است و این بار بازیکن‌ها جای نبردهای تک نفره با هوش مصنوعی، سه به سه و همزمان با یکدیگر مبارزه می‌کنند.

نِکی در Shadow Fight Arena آمده و سعی کرده یکی از بزرگترین مشکلات شادو فایت 3 (نبود قابلیت رقابت همزمان با بازیکن‌ها) را در شادو فایت آرنا حل کند و حالا اینکه سازنده چه‌قدر در این مسیر موفق خواهد بود را باید صبر کنیم و با عرضه نسخه نهایی بازی ببینیم.

البته هسته اصلی گیم پلی شادو فایت 3 خودش جذاب است و ویژگی که بازی را از نفس انداخت به سیستم درآمدزایی بد و همین نبود رقابت‌های همزمان برمی‌گشت. اگر نِکی قرار باشد این مشکلات را در آرنا برطرف کند، این بازی را از همین الان می‌توانیم یکی از مورد انتظارهای امسال بنامیم.

شادو فایت 4

در کنار نِکی، الکترونیک آرتز هم بالاخره سکوتش نسبت به نسخه موبایل اپکس لجندز (Apex Legends) را شکست و مشخص شد که این بازی اواخر سال قرار است به صورت محدود عرضه شود.

با توجه به اینکه اپکس لجندز شروعی رکوردشکنانه روی پلتفرم‌های خانگی داشت و در حال حاضر وضعیت خیلی خوبی را سپری می‌کند، انتظار می‌رود نسخه موبایل بازی رقیبی جدی برای فورتنایت و پابجی موبایل باشد.

نکته: اگر در دانلود هر کدام از بازی‌ها مشکلی داشتید، پیشنهاد می‌شود مطلب «راهنمای روش های دانلود از گوگل پلی؛ چگونه اپ ها را بدون مشکل دریافت کنیم؟» را مطالعه کنید.

Pascal’s Wager

  • بازی آفلاین است

عجب ماه خوبی برای اندرویدی‌ها بود. در شروعش که Dead Cells را داشتیم و حالا هم در پایانش نوبت به Pascal’s Wager رسیده است، بازی که به اعتقاد خیلی‌ها با کیفیت‌ترین کلون دارک سولز/بلادبورن به‌حساب می‌آید.

در Pascal’s Wager بازیکن به یک ماجراجویی بیست ساعته قدم می‌گذارد و همانند بقیه اکشن‌های نقش آفرینی با استفاده از اسلحه‌ها و آیتم‌های مختلفی که در این راه به دست می‌آورد، باید سعی کند در دنیای تاریک بازی زنده بماند.

Pascal's Wager

Pascal's Wager

سازنده: Giant Global قیمت: 3.99 دلار دسته بندی:
سیستم عامل: iOS و اندروید حجم: 2300 مگابایت زبان:

Let's Create! Pottery 2

  • بازی آنلاین است

Let's Create! Pottery در دورانی که بازی‌های موبایلی تازه داشتند اوج می‌گرفتند، تجربه‌ای را به وجود آورد که تنها با صفحات لمسی ممکن بود و به همین خاطر هنوز که هنوز است می‌شود از آن لذت برد.

Let's Create! Pottery 2 به عنوان قسمت دوم این بازی که بعد از هشت سال از راه رسیده، هرچند به اندازه قسمت اولش دیگر منحصر به فرد نیست اما با تغییرات گرافیکی‌اش سعی کرده یک تجربه بروزتر و البته اجتماعی‌تر ارائه بدهد.

حالا منظور از اجتماعی‌تر چیست؟ هسته اصلی گیم پلی بازی مشابه قبل بوده و در اینجا نیز به کمک صفحه لمسی باید سفالگری کنید اما بزرگترین تفاوت بازی اینجاست که در اینجا ساخته‌های خود را می‌توانید با بقیه به اشتراک گذاشته و لایک بگیرید. مثل یک شبکه اجتماعی.

Let's Create! Pottery 2

Let's Create! Pottery 2

سازنده: Infinite Dreams قیمت: رایگان با پرداخت درون برنامه ای دسته بندی:
سیستم عامل: iOS و اندروید حجم: 113.9 / 70 مگابایت زبان:

SpongeBob: Krusty Cook-Off

  • بازی آنلاین است

راستش را بخواهید SpongeBob: Krusty Cook-Off چیز جدیدی برای ارائه ندارد، همان چیزهایی که در بقیه بازی‌هایِ مدیریتِ غذاخوری دیده بودیم اینجا هم هستند.

باید با ترکیب مواد مختلف، غذایی که مشتریان می‌خواهند را بپزید (ظاهرا رستورات خرچنگ دیگر فقط همبرگر درست نمی‌کند)، سالن رستوران را بزرگ‌تر کنید، صندلی‌ها را آنطور که دوست دارید بچینید و حتی لباس باب اسفنجی را تغییر دهید.

پس با وجود این هسته گیم پلی تکراری را چرا باید به سراغ SpongeBob: Krusty Cook-Off رفت؟ جوابش مشخص است، خود باب اسفنجی و پیاده سازی خوب دنیای این کارتون در بازی.

SpongeBob: Krusty Cook-Off

SpongeBob: Krusty Cook-Off

سازنده: Tilting Point قیمت: رایگان با پرداخت درون برنامه ای دسته بندی:
سیستم عامل: iOS و اندروید حجم: 182.9 / 117.32 مگابایت زبان:

Johnny Trigger: Sniper

  • بازی آفلاین است

Johnny Trigger: Sniper به اندازه قسمت قبلی‌اش ایده جذابی ندارد ولی همچنان می‌تواند سرگرم‌کننده باشد، چون روی یک تجربه اکشن کژوال دست گذاشته است. در بین بازی‌های موبایلی که به ایده تک تیراندازی پرداخته‌اند، کم پیش می‌آید عناوینی را پیدا کرد که گیم پلی را برپایه صفحه عمودی طراحی کنند.

بازی با دست گذاشتن روی این ویژگی و البته سرعت بالایی که مراحلش دارد، توانسته گلیم خودش را از آب بیرون بکشد. در Johnny Trigger: Sniper هر مرحله چندین هدف به بازیکن داده می‌شود و بازیکن هم وظیفه دارد تا آن‌ها را از بین ببرد.

Johnny Trigger: Sniper

Johnny Trigger: Sniper

سازنده: SayGames قیمت: رایگان با پرداخت درون برنامه ای دسته بندی:
سیستم عامل: iOS و اندروید حجم: 258.9 / 40 مگابایت زبان:
دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (6 مورد)
  • Alan Turing
    Alan Turing | ۶ تیر ۱۳۹۹

    Nekki به طور کامل سند مرگ Shadow Fight رو امضا کرد !!!
    من که دیگه به شخصه هیچ امیدی به آینده این بازی ندارم مگه این که دوباره با همون آرت قبلی برگرده !!!

  • Mamad Shafi
    Mamad Shafi | ۶ تیر ۱۳۹۹

    اقای کریمی pascal رو از چه سایتی رایگان دانلود کنیم چون تازه اومده هر سایتی نداره بازی رو

    • Mahdild
      Mahdild | ۶ تیر ۱۳۹۹

      احتمالا تو سایت فارسروید پیدا کنی اونجا بیشتر بازیا پیدا میشن
      farsroid.com

    • Mahdild
      Mahdild | ۶ تیر ۱۳۹۹

      احتمالا تو سایت فارسروید پیدا کنی اونجا بیشتر بازیا پیدا میشن
      farsroid.com

    • محمد کریمی
      محمد کریمی | ۷ تیر ۱۳۹۹

      سلام، من بازی رو دانلود کردم و بازی ارور لایسنس میده. ظاهرا هنوز هک نشده و باید صبر کنیم فعلا

مطالب پیشنهادی