ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

اخبار خودرو

نمایشگاه خودرو ژنو سال آینده هم لغو شد؛ پایانی برای عصر نمایشگاه‌های بین‌المللی

نمایشگاه خودرو ژنو که هر ساله در اسفند ماه برگزار می‌شود و از بزرگ ترین نمایشگاه‌های خودرو جهان به شمار می رود امسال برگزار نخواهد شد. این نمایشگاه برای اولین بار امسال به علت شیوع ...

پویا بهرامی
نوشته شده توسط پویا بهرامی | ۱۱ تیر ۱۳۹۹ | ۱۶:۱۵

نمایشگاه خودرو ژنو که هر ساله در اسفند ماه برگزار می‌شود و از بزرگ ترین نمایشگاه‌های خودرو جهان به شمار می رود امسال برگزار نخواهد شد. این نمایشگاه برای اولین بار امسال به علت شیوع ویروس کرونا به طور کامل لغو شده و طبق اعلام سازمان برگزار کننده در سال 2021 میلادی نیز برگزار نخواهد شد. مهم ترین دلایل لغو نمایشگاه ضرر مالی سنگین و همینطور عدم تمایل شرکت های خودروسازان مختلف برای حضور در نمایشگاه اعلام شده است.

موسسه برگزاری نمایشگاه بین المللی خودرو ژنو FGMIS در حال صحبت با شهرداری شهر ژنو مبنی بر دریافت وام برای آینده است تا این نمایشگاه در سال 2022 مجددا برگزار شود.

نمایشگاه خودرو ژنو

در حال حاضر صنعت خودروسازی در شرایط بسیار سختی قرار دارد و حال برگزار کنندگان نمایشگاه خودرو حتی وخیم تر است. به نظر نمی‌رسد که با وضع موجود برگزار کنندگان نمایشگاه ژنو بتوانند در حدود 600 هزار بازدیدکننده و 10 هزار ژورنالیست را به این نمایشگاه بکشانند.

پیش از این شهرداری ژنو یک وام 16.8 میلیون فرانکی سوئیس را به موسسه برگزار کننده این نمایشگاه پیشنهاد کرده بود اما به علت پیش شرط برگزاری این نمایشگاه در سال 2021 موسسه برگزارکننده از پذیرفتن این وام امتناع ورزید.

همچنین برای این که FGIMS آینده نمایشگاه خودرو ژنو را تضمین کند تصمیم به فروش محل برگزاری این نمایشگاه به بنگاهی در ژنو با نام Palexpo SA گرفته است.

کرونا نمایشگاه خودروی ژنو

همه گیر شدن ویروس کرونا سبب شده دیگر برگزارکنندگان نمایشگاه‌های خودرو در سرتاسر جهان نیز با مشکلات جدی دست و پنجه نرم کنند . حتی برگزاری نمایشگاه پاریس، نیویورک و دیترویت نیز به طور کامل لغو شده است.

تاریخ برگزاری نمایشگاه خودرو پکن نیز از آوریل به سپتامبر منتقل شده است که البته برگزاری این نمایشگاه آن هم در کشور چین در هاله ای از ابهام قرار دارد.

a70f83c9-2019-bugatti-la-voiture-noire-geneva-28

پیش از این برگزار کنندگان نمایشگاه پاریس اعلام کرده بودند که این نمایشگاه دیگر به شکل سنتی خود برگزار نمی‌شود و به همین علت سرنوشت نمایشگاه دو سالانه پاریس-فرانکفورت که هر سال در یکی از این دو شهر برگزار می‌شود در هاله ای از ابهام قرار گرفته است. برگزار کنندگان آلمانی نمایشگاه فرانکفورت نیز اعلام کرده اند که این نمایشگاه از شهر فرانکفورت به شهر مونیخ انتقال داده خواهد شد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • Amir_Safari
    Amir_Safari | ۱۱ تیر ۱۳۹۹

    ببین ی فرهنگ بد،ی حکومت بد،ی جماعه بد چ بلایی میتونه سر جهان بیاره،فقط چین رو نمیگم،کلی میگم

مطالب پیشنهادی