ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

قابلیت پین کردن نظرات برای تمام کاربران اینستاگرام فعال شد

اینستاگرام قابلیت پین کردن کامنت‌ها به بالای صفحه را برای تمام کاربران دنیا فعال کرد. از این پس کاربران می‌توانند حداکثر ۳ نظر را به بالای صفحه سنجاق کنند. این قابلیت به کاربر اجازه می‌دهد ...

پیمان حسنی
نوشته شده توسط پیمان حسنی | ۱۸ تیر ۱۳۹۹ | ۱۱:۰۰

اینستاگرام قابلیت پین کردن کامنت‌ها به بالای صفحه را برای تمام کاربران دنیا فعال کرد. از این پس کاربران می‌توانند حداکثر ۳ نظر را به بالای صفحه سنجاق کنند. این قابلیت به کاربر اجازه می‌دهد تا با هایلایت کردن کامنت‌های مثبت، کنترل بیشتری بر لحن نظرات پیدا کرده و تا حدودی از ارسال کامنت‌های منفی و نفرات پراکن جلوگیری کند.

اینستاگرام با انتشار پستی در توییتر به طور رسمی از فعال شدن قابلیت پین کردن کامنت‌ها برای تمام کاربران خبر داد. همانطور که در تصویر زیر مشاهده می‌کنید، از این پس می‌توان تا حداکثر سه نظر را به بالای صفحه پین یا سنجاق نمود.

قابلیت پین کردن نظرات به اینستاگرام آمد

اینستاگرام می‌گوید هدف از سنجاق کردن کامنت‌ها ترویج ارسال نظرات مثبت و مدیریت بهتر گفتگوها است. برای پین کردن نظر کافیست روی آن به سمت چپ سوایپ کنید. حالا چهار گزینه پین، ریپلای، ریپورت و حذف نمایش داده می‌شوند. برای سنجاق کردن کامنت‌ها باید از آخرین گزینه سمت چپ استفاده کرد.

اینستاگرام در چند سال گذشته با معرفی ابزارها و قابلیت‌های جدید به دنبال مبارزه با آزار و اذیت، نفرات پراکنی و انتشار اخبار جعلی بوده است. این اقدامات از زمان روی کار آمدن «آدام موسری»، مدیرعامل جدید این پلتفرم در سال ۲۰۱۸ شدت گرفت و قسمت‌های مختلف این شبکه اجتماعی خصوصاً بخش نظرات به طور قابل توجهی بهبود پیدا کرد.

اینستاگرام حالا به کمک هوش مصنوعی به طور خودکار نظرات اهانت آمیز را حذف کرده و به کمک ابزارهای مبتنی بر هوش مصنوعی به کاربر پیش از ارسال نظرات اهانت آمیز یا آسیب زننده هشدار می‌دهد.

قابلیت پین کردن کامنت‌ها همانند دیگر ابزارهای بازدارنده اینستاگرام سودمند نیست، اما همچنان کمک زیادی به کسب و کارها، تولیدکنندگان محتوا، اینفلوئنسرها و کاربران معمولی برای مدیریت نظارت خواهد کرد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (4 مورد)
  • Mahyar
    Mahyar | ۱۸ تیر ۱۳۹۹

    آره واقعا برای چی برنگشته باید زود تر به قیمت قبل برگرده

    • Saeidt
      Saeidt | ۱۸ تیر ۱۳۹۹

      حتما داداش حتما برمیگرده نگران نباش

  • MOHAMMADmartin
    MOHAMMADmartin | ۱۸ تیر ۱۳۹۹

    دیجیاتو پیگیری من وزارت ارتباطات شنبه گفتن تا ۲۴ ساعت آینده قیمت اینترنت موبایل به قیمت قبلی برمیگرده ولی ۳ روز گذشت هنوز قیمت قبل برنگشته

    • ʜ ᴏ ᴊ ᴀ ᴛ
      ʜ ᴏ ᴊ ᴀ ᴛ | ۱۸ تیر ۱۳۹۹

      شاید قیمتا برگرده ولی دیگه بسته ها اون بسته های قبلی نیست
      دقیقا مثل اینکه قیمت خوردنی هارو آوردن پایین ولی از حجمشون کم کردن
      قیمتا میاد پایین ولی حجم بسته هارو نصف میکنن
      اینترنت بین‌الملل و اینترنت داخلی ?

مطالب پیشنهادی