ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

نرم افزار و اپلیکیشن

معرفی بازی Ninja’s Creed؛ هدشات با تیرکمان

در هفت سنگ دیروز و برای معرفی Dead Zone، نوشتم که بازی در حالت کلی اثری متوسط است اما از آنجا که این روزها خیلی از اکشن‌های سوم شخص آفلاین شده‌اند و Dead Zone نیازی به ...

محمد کریمی
نوشته شده توسط محمد کریمی | ۴ مرداد ۱۳۹۹ | ۱۹:۰۰

در هفت سنگ دیروز و برای معرفی Dead Zone، نوشتم که بازی در حالت کلی اثری متوسط است اما از آنجا که این روزها خیلی از اکشن‌های سوم شخص آفلاین شده‌اند و Dead Zone نیازی به اینترنت ندارد بنابراین تجربه‌اش پیشنهاد می‌شود.

Ninja's Creed هم وضعیتی مشابه با Dead Zone دارد. بازی نه چیز جدیدی ارائه می‌دهد و نه کلیشه‌هایش را در مقایسه با بازی‌های مشابه در کیفیت بالاتری به تصویر می‌کشد، با این وجود همچنان لذت بخش است.

چرا؟ چون بازی آفلاین است و البته تیرکمان دارد. Ninja's Creed در تعریفی خلاصه نسخه نینجا شده بازی‌های اسنایپری است. در بازی‌های اسنایپری معمولا یک جا ثابت هستید، هر مرحله هدفی به بازیکن داده می‌شود و حالا با تک تیرانداز باید او را از پا در بیاورد.

در Ninja's Creed دقیقا همین کار را با تیرکمان انجام می‌دهید. با این تفاوت که به‌خاطر استفاده از این اسلحه، هدف‌ها دیگر به اندازه بقیه بازی‌های تک تیراندازی دور نیستند و به دنبال آن سازنده سعی کرده از پتانسیل‌های تیرکمان برای ارائه تجربه‌ای متفاوت کمک بگیرد.

البته شاید استودیوی 707 Interactive در نهایت موفق نشده باشد کاملا به این هدف برسد اما نکته اینجاست ماموریت‌های Ninja's Creed واقعا متنوع هستند.

بازی هم هدف ثابت دارد، هم هدف متحرک. هم هدف‌های دوری که به‌خاطر لرزش کمان نشانه گرفتن‌شان سخت است و هم هدف‌های نزدیکی که راحت‌تر می‌شود آن‌ها را کشت.

بازی حتی یک بخشی دارد که در آن دشمنان یک مسیری را طی می‌کنند و با دو کمان باید تا جایی که می‌توانید آن‌ها را بکشید. جدا جدا بخواهیم نگاه کنیم هیچکدام از این ویژگی‌ها جدید نیستند و بارها در بازی‌های مختلف دیده‌ایم.

اما همچنان تجربه همه این ویژگی‌های تکراری با کمان لذت بخش است، حتی با وجود اینکه می‌شد تجربه نهایی باز متفاوت‌تر باشد و بهتر از پتانسیل‌های کمان استفاده شود.

Ninja's Creed جذابیتش را فقط روی دوش گیم پلی ننداخته و گرافیک هم به کمکش آمده است. در دورانی که خیلی از بازی‌های اسنایپر بازیکن را به یک محیط شهری با آپارتمان‌های فراوان می‌فرستند، Ninja's Creed با استفاده از ژاپن توانسته ظاهری متفاوت داشته باشد.

بازی دو خط داستان اصلی دارد که یکی از آن‌ها در ژاپن اتفاق می‌افتد و دیگری در مکزیک. البته از لحاظ طراحی مرحله، بازی همچنان از کلیشه‌های سبک تک تیراندازی پیروی می‌کند و کم پیش می‌آید مرحله متفاوت‌تری نسبت به بقیه بازی‌ها ببینید.

اما همین که سازنده ما را از آن خیابان‌ها و شهرهای تکراری نجات داده جای شکرش باقیست. همچنین بازی نسبت به حجمی که دارد، در زمینه فنی تجربه خوبی را ارائه می‌دهد.

بازی تیرکمان

انتظار بهترین‌های موبایل را نداشته باشید ولی برای یک بازی که با حجم پایه ۹۰ مگابایت کارش را آغاز می‌کند، Ninja's Creed گرافیک تکنیکی خوبی دارد.

در نهایت باید گفت Ninja's Creed در دورانی که خیلی از اکشن‌های گوشی به سمتِ آنلاین شدن رفته‌اند، با وجود مشکلاتش اما چون آفلاین است و این بار جای تک تیرانداز تیرکمان به دستان بازیکن می‌دهد می‌تواند سرگرم‌کننده باشد.

Ninja’s Creed

Ninja’s Creed

سازنده: 707 INTERACTIVE قیمت: رایگان با پرداخت درون برنامه ای دسته بندی:
سیستم عامل: اندروید حجم: 96 مگابایت زبان:
دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی