ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

شیائومی بلک شارک 3S معرفی شد؛ نمایشگر ۱۲۰ هرتزی و اسنپدراگون ۸۶۵

بازار گوشی‌های گیمینگ بسیار داغ است و اخیرا گوشی شیائومی بلک شارک 3S معرفی شده که اگرچه به نمایشگر ۱۲۰ هرتزی مجهز شده، اما تفاوت چندانی با نسخه قبلی خود ندارد. در روزهای اخیر شرکت‌های ...

محمد قریشی
نوشته شده توسط محمد قریشی | ۱۱ مرداد ۱۳۹۹ | ۱۱:۳۰

بازار گوشی‌های گیمینگ بسیار داغ است و اخیرا گوشی شیائومی بلک شارک 3S معرفی شده که اگرچه به نمایشگر ۱۲۰ هرتزی مجهز شده، اما تفاوت چندانی با نسخه قبلی خود ندارد.

در روزهای اخیر شرکت‌های زیادی از گوشی‌های مخصوص بازی خود رونمایی کرده‌اند که تمام آن‌ها از سخت افزار قدرتمندی بهره می‌برند. ایسوس راگ فون ۳، لنوو Legion Phone Duel و نوبیا رد مجیک 5S که اخیرا معرفی شده‌اند، باید با یک رقیب جدید در بازار مبارزه کنند.

این گوشی هوشمند جدید که شیائومی بلک شارک 3S نام دارد، نسبت به نسخه قبلی خود پیشرفت زیادی نداشته، اما همچنان یک دستگاه قدرتمند محسوب می‌شود. با وجود معرفی چیپست اسنپدراگون ۸۶۵ پلاس، شیائومی تصمیم گرفته این محصول جدید خود را همچنان به پردازنده اسنپدراگون ۸۶۵ مجهز کند.

به گزارش XDA-Developers، این گوشی گیمینگ به ۱۲ گیگابایت رم از نوع LPPDR5 و حداکثر ۵۱۲ گیگابایت حافظه UFS 3.1 مجهز شده و دوربین آن تفاوتی با نسخه قبلی ندارد و همچنان شاهد استفاده از دوربین اصلی سه گانه با سنسورهای ۶۴، ۱۳ و ۵ مگاپیکسلی هستیم. در جلوی این دستگاه یک سنسور ۲۰ مگاپیکسلی برای ثبت تصاویر سلفی قرار گرفته است.

شیائومی بلک شارک 3S

این دستگاه به باتری ۴۷۲۰ میلی آمپر ساعتی مجهز شده و قادر به پشتیبانی از فناوری شارژ سریع ۶۵ واتی از طریق پورت USB Type-C است. این دستگاه دارای جک ۳.۵ میلی‌متری هدفون بوده و پورت شارژ مغناطیسی دوم آن از شارژ ۱۸ واتی پشتیبانی می‌کند.

شیائومی بلک شارک 3S به صفحه نمایش ۶.۶۷ اینچی با رفرش ریت ۱۲۰ هرتز مجهز شده که نسبت به نسخه قبلی با نمایشگر ۹۰ هرتزی، عملکرد بهتری دارد. این دستگاه از رابط کاربری Joy UI 12 بهره می‌برد که ویژگی‌های جدیدی مانند «Screen Pressure 4.0» برای تاچ سه بعدی و «Voice Control 2» برای تغییر تنظیمات با استفاده از فرمان‌های صوتی در هنگام اجرای بازی دارد.

شیائومی بلک شارک 3S

این گوشی هوشمند شیائومی در سه نسخه مختلف به شرح زیر در اختیار خریداران قرار می‌گیرد:

  • ۱۲ گیگابایت رم + ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی: ۵۷۳ دلار
  • ۱۲ گیگابایت رم + ۲۵۶ گیگابایت حافظه داخلی: ۶۱۶ دلار
  • ۱۲ گیگابایت رم + ۵۱۲ گیگابایت حافظه داخلی: ۶۸۸ دلار

فروش این دستگاه از تاریخ ۱۴ مرداد شروع خواهد شد و خریداران می‌توانند آن را در رنگ‌های مشکی و آبی سفارش دهند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (2 مورد)
  • نیما
    نیما | ۱۱ مرداد ۱۳۹۹

    قیمتش کمتر از گوشی های سامسونگه

  • efi
    efi | ۱۱ مرداد ۱۳۹۹

    آخریش ۵۱۲ گیگه.ادیت کنید

مطالب پیشنهادی