ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

اخبار خودرو

فراتر از تکنولوژی؛ تصاویر رسمی از کابین نسل جدید مرسدس بنز S کلاس

چند روز مانده به زمان رونمایی رسمی از نسل جدید S کلاس، مرسدس بنز تصاویر بیشتری از کابین این خودروی تشریفاتی را منتشر کرد. در این مجموعه تصاویر، اشتوتگارتی‌ها بیشتر وارد جزئیات شده و بر ...

سعید علیپور
نوشته شده توسط سعید علیپور | ۲۷ مرداد ۱۳۹۹ | ۱۵:۳۰

چند روز مانده به زمان رونمایی رسمی از نسل جدید S کلاس، مرسدس بنز تصاویر بیشتری از کابین این خودروی تشریفاتی را منتشر کرد. در این مجموعه تصاویر، اشتوتگارتی‌ها بیشتر وارد جزئیات شده و بر فاکتورهایی چون کیفیت مواد به کار رفته، نورپردازی، برخی امکانات پیشرفته و ژست‌های حرکتی تمرکز کرده‌اند.

نسل بعدی مرسدس بنز S کلاس همچون همیشه از موادی با بهترین کیفیت در داخل کابین سود خواهد برد. طبق روال مرسوم، نسخه میباخ این خودرو فاصله محوری بیشتری خواهد داشت، از این رو سرنشینان با فضای گسترده‌تری روبرو خواهند بود.

آنطور که اعلام شده در S کلاس W223 بالشتک‌ نصب شده در پشت سری صندلی‌های عقب و همچنین استراحتگاه دست روی درها به گرم‌کن مجهز هستند. به گفته مرسدس بنز در این نسل از عایق‌های صوتی بیشتری استفاده شده تا آرامش و سکوت کابین تضمین شود.

نسخه به نمایش درآمده در مجموعه تصاویر اخیر دارای 4 صندلی است، اما نسل جدید S کلاس با ظرفیت حمل پنج سرنشین نیز قابل انتخاب خواهد بود. خریداران این مدل پرچمدار خواهند توانست از بین «کنسول مرکزی بیزینسی» - که عکس‌های آن در این مطلب ضمیمه شده – و یا زیرآرنجی‌های تاشونده نمونه دلخواه را انتخاب کنند.

همانطور که پیش‌تر به اطلاعتان رسانده‌ایم، مرسدس بنز S کلاس W223 در مقایسه با نسل پیشین 27 دکمه فیزیکی کمتری خواهد داشت. دلیل اصلی این امر بهره‌گیری از نمایشگر بزرگ 12.8 اینچی در قسمت میانی داشبورد و تعبیه دکمه‌های حساس به لمس در قسمت‌های مختلف است؛ ضمن اینکه دستیار صوتی مرسدس بنز نیز در این نسل از 27 زبان زنده دنیا پشتیبانی می‌کند و رانندگان خواهند توانست برخی تنظیمات را با فرمان‌های صوتی انجام دهند.

پشتیبانی از ژست‌های حرکتی بیشتر دیگر موردی است که S کلاس W223 را از دکمه‌های فیزیکی بی‌نیاز کرده است. به عنوان نمونه برای باز کردن یا بستن سانروف کافی است راننده دست خود را مطابق با الگوی تعیین شده حرکت دهد.

سیستم هداپ دیسپلی (HUD) مبتنی بر واقعیت افزوده یکی از امکانات بسیار پیشرفته و جالب نسل جدید مرسدس بنز S کلاس خواهد بود. این سیستم اطلاعات را به گونه‌ای منعکس می‌کند که گویی اطلاعات و نماد‌ها روی سطح مسیر مقابل قرار دارند.

مرسدس بنز می‌گوید فاصله محوری نسخه استاندارد S کلاس جدید 3106 میلی‌متر است. بد نیست بدانید این رقم در مقایسه با نسل پیشین 71 میلی‌متر افزایش پیدا کرده است. نسخه طویل‌تر LWB با 3216 میلی‌متر فاصله محوری فضای بیشتری را در اختیار سرنشینان عقب قرار می‌دهد. اگر این میزان برای سیاستمداران کافی نبود، آنها می‌توانند به سراغ نسخه میباخ یا مدل احتمالی پولمان بروند.

ناگفته نماند اشتوتگارتی‌ها دوم سپتامبر (12 شهریور) از S کلاس W223 رونمایی خواهند کرد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (6 مورد)
  • Milad
    Milad | ۲۸ مرداد ۱۳۹۹

    آرگونومی داشبورد رو به فنا دادن رفت?

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی