ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

جی‌بی‌ال از جدیدترین ایربادها و اسپیکرهای بلوتوثی خود رونمایی کرد

جی‌بی‌ال از ایرباد‌های Club Pro Plus به همراه Live Free NC Plus ،Reflect Mini و Tune 225TWS به همراه اسپیکرهای بلوتوثی Clip 4 ،Go 3 و Xtreme 3 رونمایی کرد. جی‌بی‌ال یکی از برندهای مطرح در زمینه ...

محمد قریشی
نوشته شده توسط محمد قریشی | ۱۲ شهریور ۱۳۹۹ | ۱۸:۱۵

جی‌بی‌ال از ایرباد‌های Club Pro Plus به همراه Live Free NC Plus ،Reflect Mini و Tune 225TWS به همراه اسپیکرهای بلوتوثی Clip 4 ،Go 3 و Xtreme 3 رونمایی کرد.

جی‌بی‌ال یکی از برندهای مطرح در زمینه ساخت ایربادهای بی‌سیم محسوب می‌شود که اخیرا از جدیدترین محصولات خود با قیمت مناسب رونمایی کرده که نشان‌دهنده رقابت سنگین در این بخش از بازار است.

جی‌بی‌ال Club Pro Plus

ایرباد JBL Club Pro Plus قیمتی برابر ۱۹۹.۹۵ دلار دارد که با ایرباد سنهایرز CX 400BT که به تازگی معرفی شده، یکسان است. این هدفون ماه آینده میلادی همراه با ایرباد Endurance Peak II با قیمت ۹۹.۹۵ دلار وارد بازار خواهد شد.

این ایرباد ۸ ساعت شارژدهی دارد که قاب درنظر گرفته شده برای آن، میزان شارژ را ۲۴ ساعت افزایش می‌دهد. این هدفون از قابلیت «Person-Fi» بهره می‌برد که با استفاده از آن می‌توانید صدا را با توجه به علاقه خود، تنظیم کنید. جی‌بی‌ال Club Pro Plus از استاندارد IPX4 برای مقاومت در برابر نفوذ آب و عرق و ویژگی «Fast Pair» برای اتصال سریع به دستگاه‌های اندرویدی پشتیبانی می‌کند و دارای سیستم حذف نویز فعال است.

جی‌بی‌ال Live Free NC PLus و Reflect Mini

این محصولات برای بازار اروپا درنظر گرفته شده‌اند که از استاندارد IPX7 پشتیبانی می‌کنند و به قابلیت «Smart Ambient» برای اطلاع کاربر از محیط اطراف مجهز شده‌اند. ایرباد Live Free NC Plus از ماه آینده میلادی با قیمت ۱۸۶ دلار وارد بازار خواهد شد. این محصول از سیستم حذف نویز فعال، شارژ وایرلس و ۷ ساعت شارژدهی (۲۱ ساعت با قاب) بهره می‌برد. کاربران می‌توانند از هرکدام از ایربادها به صورت مستقل استفاده کنند.

جی‌بی‌ال

ایرباد Reflect Mini شارژدهی یکسانی با برادر خود دارد و از استاندارد IPX7 پشتیبانی می‌کند، اما به علت عدم پشتیبانی از فناوری شارژ بی‌سیم، با قیمت ۱۷۳ دلار به فروش می‌رسد.

این کمپانی در کنار این ایربادها، از Tune 225TWS نیز رونمایی کرده که در مقایسه با 220TWS شارژدهی بالاتری دارد، البته حداکثر شارژدهی آن برابر ۵ ساعت است. کیفیت صدای این هدفون نسبت به نسل قبلی بهبود داشته و در رنگ‌های مشکی، سفید، خاکستری، رزگلد، صورتی و آبی همین ماه با قیمت ۱۲۰ به فروش می‌رسد.

جی‌بی‌ال Clip 4 و Go 3

این اسپیکرهای بلوتوثی تغییرات ظاهری را تجربه کرده‌اند و در رنگ‌های جدید به فروش می‌رسند. اسپیکر Go 3 ماه آینده میلادی با قیمت ۳۹.۹۵ دلار و Clip 4 اواخر سال جاری میلادی با قیمت ۶۹.۹۵ دلار وارد بازار خواهند شد.

این اسپیکرها از بلوتوث ۵.۱ و استاندارد IP67 برای مقاومت در برابر نفوذ آب و گرد و غبار پشتیبانی می‌کنند و برای شارژ آن‌ها بجای پورت MicroUSB، باید از پورت USB Type-C استفاده کنید. جی‌بی‌ال ادعا کرده اسپیکر Go 3 تا ۵ ساعت و Clip 4 تا ۱۰ ساعت شارژدهی دارند.

سمت راست: JBL Clip 4 - سمت چپ: JBL Go 3

این اسپیکرها را می‌توان به اجسام مختلف متصل کرد که آن‌ها را تبدیل به گزینه‌های مناسب‌تری در مقایسه با محصولات رقیب می‌کند. این دستگاه‌ها در رنگ‌های مختلفی شامل قرمز، خاکستری، آبی و مشکی وارد بازار خواهند شد.

جی‌بی‌ال Xtreme 3

در صورتی که به دنبال خرید یک اسپیکر بزرگ با شارژدهی بالا باشید، می‌توانید جی‌بی‌ال Xtreme 3 را با ۱۵ ساعت شارژدهی بخرید. این اسپیکر به پورت USB-C مجهز شده و از استاندارد IP67 پشتیبانی می‌کند. عملکرد درایور این دستگاه بهبود پیدا کرده و می‌توان محصولات دیگر مانند گوشی هوشمند کاربران را توسط باتری داخلی آن شارژ کرد.

اسپیکر JBL Xtreme 3 با قیمت بالای ۳۴۹.۹۵ دلار به فروش می‌رسد و از ماه نوامبر وارد بازار خواهد شد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی