ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

آنر از ساعت‌های هوشمند واچ GS پرو و واچ ES رونمایی کرد

آنر در رویداد IFA 2020 از اولین ساعت هوشمند جان سخت خود به نام «واچ GS پرو» و همچنین ساعت هوشمند واچ ES رونمایی کرد. واچ GS پرو آنر می‌گوید ساعت هوشمند واچ GS پرو ...

پیمان حسنی
نوشته شده توسط پیمان حسنی | ۱۴ شهریور ۱۳۹۹ | ۱۵:۳۰

آنر در رویداد IFA 2020 از اولین ساعت هوشمند جان سخت خود به نام «واچ GS پرو» و همچنین ساعت هوشمند واچ ES رونمایی کرد.

واچ GS پرو

آنر می‌گوید ساعت هوشمند واچ GS پرو ده‌ها مورد از استاندارد نظامی MIL-STD-810G از جمله مقاومت در برابر دمای بالا و پایین، باران، رطوبت و فشار پایین در ارتفاع را با موفقیت پشت سر گذاشته است. این محصول همچنین بیش از ۱۰۰ مد ورزشی شامل اسکی، کوهنوردی، شنا، دوچرخه سواری و غیره دارد.

واچ GS پرو که از سیستم عامل Lite OS هواوی استفاده می‌کند، دارای سنسور ضربان قلب بوده و از قابلیت‌هایی همچون پایش اکسیژن خون، پایش خواب و استرس پشتیبانی می‌کند. از دیگر قابلیت‌های این محصول می‌توان به اخطار وضعیت آب و هوا، پشتیبانی از سیستم‌های موقعیت‌یابی GPS و GLONASS و همچنین حالتی به نام Route Back نام برد که مسیر حرکت کاربر را ذخیره کرده و به او در پیدا کردن مسیر بازگشت کمک می‌کند.

واچ GS پرو از نمایشگر ۱.۳۹ اینچی OLED با رزولوشن ۴۵۴ در ۴۵۴ پیکسل برخوردار بوده و قلب تپنده آن چیپست Kirin A1 است. آنر شارژدهی این ساعت را حداکثر ۲۵ روز اعلام کرده، اما در صورت استفاده از حالت‌های ورزشی و روشن بودن GPS، شارژدهی بین ۱۰۰ تا ۴۸ ساعت کاهش پیدا می‌کند.

آنر واچ GS پرو در رنگ‌های مشکی، سفید و آبی و با قیمت ۲۹۶ دلار از تاریخ ۷ سپتامبر (۱۷ شهریور) در بریتانیا، فرانسه، آلمان، ایتالیا و اسپانیا به بازار عرضه خواهد شد.

واچ ES

آنر در رویداد IFA 2020 از ساعت هوشمند دیگری به نام واچ ES نیز رونمایی کرد. این محصول از نمایشگر ۱.۶۴ اینچی OLED با رزولوشن ۴۵۶ در ۲۸۰ پیکسل برخوردار بوده و قادر به پایش ضربان قلب، سطح اکسیژن خون، خواب، استرس و سیکل قاعدگی بانوان را دارد. این محصول از ۹۶ حالت ورزشی پشتیبانی کرده و شارژدهی آن حداکثر ۱۰ روز اعلام شده است.

آنر واچ ES از تاریخ ۱۷ شهریور با قیمت ۱۱۹ دلار در بریتانیا و آلمان و از ماه آینده در دیگر کشورهای اروپایی به بازار عرضه خواهد شد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی