ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

نقشه و مسیریاب تام‌تام به اپ‌گالری هواوی اضافه شد

با اضافه شدن مسیریاب تام‌تام به «اپ گالری» هواوی کاربران محروم شده از گوگل مپس به جایگزینی قدرتمند دسترسی پیدا کرده‌اند. برخی گوشی‌های جدید هواوی از دسترسی به پلی‌استور محروم شده و به جای آن با ...

یونس مرادی
نوشته شده توسط یونس مرادی | ۱۴ شهریور ۱۳۹۹ | ۱۶:۰۰

با اضافه شدن مسیریاب تام‌تام به «اپ گالری» هواوی کاربران محروم شده از گوگل مپس به جایگزینی قدرتمند دسترسی پیدا کرده‌اند.

برخی گوشی‌های جدید هواوی از دسترسی به پلی‌استور محروم شده و به جای آن با فروشگاه اپلیکیشن «اپ گالری» (AppGallery) عرضه می‌شوند. کاربران اپ ‌گالری تا کنون از نقشه «Here WeGo» استفاده می‌کردند و این فروشگاه فاقد نقشه و مسیریابی قدرتمند بود حالا اما اپ «تام تام» به آن اضافه شده که این خلا را به خوبی پر می‌کند.

نقشه تام‌تام یکی از جامع ترین پلتفرم های مسیریابی دنیاست و حتی از برخی جهات نظیر نمایش خطوط و تقاطع های ریلی یک گام جلوتر از رقبا قرار دارد. این اپ امکان ذخیره نقشه‌های 3D برای استفاده آفلاین را دارد اما در صورت استفاده آنلاین امکاناتی مثل نمایش بلادرنگ اطلاعات ترافیکی و حتی هشدار دوربین‌های ثبت سرعت هم در اختیارتان قرار می‌گیرد. از دیگر امکانات آن باید به نمایش مکان‌های عمومی مثل رستوران، فروشگاه و پمپ بنزین و به اشتراک گذاری مکان اشاره کرد.

تام‌تام اما یک چالش بزرگ هم دارد که رایگان نبودن خدمات است. کاربران تنها یک ماه به سرویس رایگان دسترسی داشته و پس از آن باید ماهانه ۱.۹۹ دلار یا سالیانه ۱۲.۹۹ دلار پرداخت کنند. با این حال هواوی با تکیه بر کسب و کار رو به رشد تام تام و حجم عظیم داده‌های نقشه آنها سرگرم توسعه پلتفرم ها و اپ‌های دیگر است.

این نخستین همکاری بین دو شرکت مذکور نیست و هواوی از راهکارهای نقشه‌نگاری هواوی در کیت‌های HMS استفاده کرده که به توسعه دهندگان اجازه می‌دهد از آن برای تولید اپ‌های مبتنی بر نقشه نظیر سرویس‌های اشتراک تاکسی استفاده کنند.

هواوی همچنین با همکاری تام‌تام در حال توسعه نقشه‌ای با نام Maps است که در صورت کارایی بالا نیاز کاربرانش به گوگل مپس را به کاملا مرتفع خواهد کرد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (6 مورد)
  • ali_mlk
    ali_mlk | ۱۵ شهریور ۱۳۹۹

    دوستان یعنی هیچ راهی وجود نداره برای نصب نرم افزار های گوگل ؟ با روش معمول از اپ سنتر های غیر رسمی امکان نصب ندارن حتی؟

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی