ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

لپ تاپ های سازمانی سری سامیت MSI برای دورکارها معرفی شدند

MSI بیشتر به خاطر لپ تاپ های گیمینگش شناخته می شود اما این شرکت امروز سری جدیدی از محصولاتش را برای حرفه ای های دورکار معرفی کرد. لپ تاپ های سری سامیت E و سامیت ...

Maryam Mousavi
نوشته شده توسط Maryam Mousavi | ۱۴ شهریور ۱۳۹۹ | ۱۰:۰۰

MSI بیشتر به خاطر لپ تاپ های گیمینگش شناخته می شود اما این شرکت امروز سری جدیدی از محصولاتش را برای حرفه ای های دورکار معرفی کرد. لپ تاپ های سری سامیت E و سامیت B ام اس آی دارای مدل های ۱۴ و ۱۵ اینچی و همچنین مدل ۱۳ اینچی تبدیل پذیر E13 Flip هستند که در ادامه اطلاعات بیشتری از آنها ارائه خواهیم داد.

شرکت سازنده حرفی از قیمت یا زمان عرضه این محصولات مطرح نکرده اما روشن است که سری سامیت E در گروه لپ تاپ های پیشرفته و در نتیجه گران قرار دارند. شاسی این محصولات از آلومینیوم ساخته شده و حاشیه های باریکی برایشان طراحی شده. MSI همچنین مدعی است که این لپ تاپ ها دارای دوام و استحکام سطح نظامی هستند.

هر دوی این محصولات امکانات و قابلیت های جالب دیگری نیز دارند از جمله اینکه توان پردازشی خود را از نسل یازدهم پردازنده های اینتل موسوم به تایگر لیک می گیرند و از استاندارد جدید آن یعنی تاندربولت 4 نیز پشتیبانی می کنند.

لپ تاپ های سری E بیشتر برای کارهای خلاقانه طراحی شده اند و به گرافیک مجزا (تا کارت گرافیک GeForce GTX 1650Ti انویدیا با طراحی Max-Q) مجهزند. ام اس آی همچنین گفته است که این لپ تاپ ها دارای قابلیت حذف نویز مبتنی بر هوش مصنوعی هستند تا در طول تماس های ویدیویی صدای پس زمینه را از بین ببرند. سری E علاوه بر نمایشگر غیر تاچ 1080p در قالب دو مدل تاچ نیز قابل خریداری است که یکی از آنها ۷۲ درصد از فضای رنگی NTSC را پوشش می دهد و دیگری تا ۱۰۰ درصد گاموت رنگی RGB ادوبی را.

هر دوی این مدل ها به پورت های تاندربولت 4 مجهزند و کارت ریدر میکرو اس دی و جک هدفون دارند. E15 دارای دو پورت USB-A 3.2 نسل دوم و یک HDMI است در حالی که E14 تنها یک پورت USB-A 2.0 دارد. همگی این لپ تاپ ها همچنین از تکنولوژی احراز هویت تشخیص اثر انگشت و چیپ امنیتی TPM 2.0 بهره می برند.

طبق ادعای ام اس آی سری B با هر بار شارژ تا ۱۰ ساعت عمر باتری دارد و شما میتوانید بین یک نمایشگر 1080p با پوشش تقریبا ۱۰۰ درصدی گاموت رنگ sRGB و یا مدل ضعیف تر با پوشش ۴۵ درصدی طیف رنگ NTSC یکی را برای خود انتخاب نمایید.

هر دوی این مدل ها دارای پورت تاندربولت 4، دو پورت USB-A 3.2 نسل یک، یک پورت HDMI، یک کارت ریدر میکرو اس دی و یک جک هدفون هستند.

سری سامیت همچنین در برگیرنده یک لپ تاپ قابل تبدیل به نام E13 Flip است که لولای آن قابلیت چرخش ۳۶۰ درجه دارد و به گفته شرکت سازنده تا پایان سال ۲۰۲۰ به بازار عرضه می شود.

در انتها بد نیست اشاره کنیم که ام اس آی رنگ های امروزی جدیدی را هم به سری Prestige و Modern خود اضافه کرده است و این مدل ها را نیز به چیپ های نسل یازدهم مجهز کرده. این شرکت همچنین روز گذشته از لپ تاپ Prestige 14 Evo رونمایی کرد که یکی از نخستین محصولات دارنده گواهی Evo اینتل است؛ این برند تایید می کند که سیستم های کامپیوتری زمان بیدار باش یک ثانیه ای دارند و باتری آنها در تمام طول روز دوام می آورد.

البته ام اس آر ریشه های گیمینگ خود را هم فراموش نکرده و از لپ تاپ جدید Stealth 15M نیز رونمایی کرد که به ادعای خودش باریک ترین لپتاپ گیمینگ ۱۵ اینچی است. این محصول به یکی از پردازنده های تایگر لیک اینتل مجهز است و با امکاناتی نظیر کارت گرافیک مجزا (تا GeForce RTX 2060 Max-Q انویدیا) نمایشگر ۱۴۴ هرتز با رزلوشن 1080p و کیبورد RGB قیمتی برابر با ۱۵۴۹ دلار دارد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی