ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

نمایشگر OLED آیفون
تکنولوژی

آیفون 12sبه عنوان جایگزین آیفون XR معرفی می‌شود

تا پیش از این می‌دانستیم که اپل خود را برای معرفی چند مدل مختلف از سری آیفون ۱۲ آماده می‌کند. حالا اما پای یک مدل جدید هم به این سری باز شده که ظاهرا با ...

یونس مرادی
نوشته شده توسط یونس مرادی | ۱۶ شهریور ۱۳۹۹ | ۱۲:۳۰

تا پیش از این می‌دانستیم که اپل خود را برای معرفی چند مدل مختلف از سری آیفون ۱۲ آماده می‌کند. حالا اما پای یک مدل جدید هم به این سری باز شده که ظاهرا با نام آیفون 12s عرضه شده و جایگزین آیفون XR خواهد شد.

آیفون XR یکی از موفق‌ترین گوشی‌های اپل است که با استقبال کاربران مواجه شده و پرفروش‌ترین گوشی سال ۲۰۱۹ لقب گرفت. تا کنون سرنوشت این موبایل در هاله‌ای از ابهام قرار داشت اما آنطور که «Komiya»، از افشاگران دنیای فناوری مدعی شده اپل مدلی با نام آیفون 12s را برای جایگزینی آن تدارک دیده است.

به گفته Komiya کمپانی کوپرتینویی پس از معرفی آیفون ۱۲ فروش مدل‌‌‌‌های ۱۱ پرو و پرو مکس را متوقف خواهد کرد. این شرکت همچنین تا پایان سه ماهه اول ۲۰۲۱ آیفون XR را هم از خط تولید خارج می‌کند. پس از پایان عرضه این مدل موفق و از سه ماهه دوم ۲۰۲۱ فروش آیفون 12s را کلید خواهد زد. استفاده از پیشوند S در گوشی‌‌های این شرکت بی سابقه نیست و قبلا در مدل‌هایی استفاده شده که نسبت به نسخه قبلی یک به‌روزرسانی محدود را تجربه کرده‌ بودند.

هنوز از مشخصات آیفون 12s اطلاعات چندانی در دسترس نیست اما اگر همان آیفونی باشد که تنها با 4G سازگار است باید در بهمن سال جاری منتظر معرفی آن باشیم. قیمت آیفون 12s هم در حدود ۸۰۰ دلار تخمین زده شده و از این نظر به مراتب گرانتر از نسخه SE 2020 است که برای بازارهای اقتصادی تدارک دیده شده بود. بنابراین در این مدل خبری از حاشیه‌های بزرگ و سنسور تکی نیست؛ در واقع انتظار می‌رود مشخصات آیفون 12s به نسخه ۱۲ پرو شباهت داشته باشد.

تمام آیفون‌های 5G به نمایشگر OLED و چیپست A14 Bionic مجهز خواهند شد اما باید دید اپل برای 12s چه خوابی دیده است.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی