ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

اپل تولید انبوه AirTag را آغاز کرد؛ تولید آیفون ۱۲ به زودی

طبق برخی گزارش‌ها اپل تولید انبوه AirTag را آغاز کرده و آماده تولید انبوه سری آیفون ۱۲ است و می‌خواهد میزان تولید این محصول را از اوایل مهر ماه افزایش دهد. بر اساس گزارش روزنامه ...

پیمان حسنی
نوشته شده توسط پیمان حسنی | ۱۹ شهریور ۱۳۹۹ | ۱۵:۱۵

طبق برخی گزارش‌ها اپل تولید انبوه AirTag را آغاز کرده و آماده تولید انبوه سری آیفون ۱۲ است و می‌خواهد میزان تولید این محصول را از اوایل مهر ماه افزایش دهد.

بر اساس گزارش روزنامه Nikkei ژاپن، اپل امیدوار است تا پایان سال جاری میلادی ۸۰ میلیون واحد آیفون 5G 12 تولید کند. البته دو منبع آگاه به این روزنامه گفته‌اند که آمار واقعی تولید این محصول در سال جاری میلادی احتمالاً بین ۷۳ تا ۷۴ میلیون واحد خواهد بود و باقی آیفون‌ها اوایل سال ۲۰۲۱ تولید می‌شوند.

در ادامه گزارش آمده که از این آمار ۸۰ میلیونی، ۴۰ درصد مربوط به آیفون ۱۲ مکس است که با نمایشگر ۶.۱ اینچی اولد، دوربین دوگانه و مودم 5G از راه خواهد رسید. طبق گزارشی که به تازگی منتشر شده، اپل ابتدا تولید انبوه این مدل را آغاز می‌کند.

به گفته یکی از شرکت‌های زنجیره تأمین که قطعات مورد نیاز آیفون‌ها را تأمین می‌کند، اپل موفق شده با وجود تأثیرات منفی شیوع ویروس کرونا بر زنجیره تأمین، تولید آیفون ۱۲ را از اواسط ماه جاری میلادی (اواخر شهریور) آغاز کرده و تأخیر پیش‌بینی شده را از چند ماه به تنها چند هفته کاهش دهد.

البته با این وجود مونتاژ برخی از مدل‌های آیفون ۱۲ به اوایل ماه اکتبر (اواسط مهر) موکول شده که تاریخ عرضه آنها را کمی عقب خواهد انداخت. یکی از این مدل‌ها احتمالاً آیفون ۱۲ پرو مکس است که طبق گزارش‌ها نمایشگر ۶.۷ اینچی OLED، دوربین سه گانه و مودم 5G خواهد داشت.

در ادامه گزارش نوشته شده که اپل تولید انبوه AirTag را نیز شروع کرده است. این محصول کوچک به وسایل و دیوایس‌های مختلف مثل کیف‌پول و دسته‌کلید متصل شده و اجازه پیدا کردن آنها با آیفون را می‌دهد. اپل تولید مدل‌های جدید آیپد را نیز افزایش داده است و می‌خواهد حداکثر ۲۷ میلیون آیپد تا پایان سال جاری میلادی تولید کند.

آنطور که در گزارش Nikkei نوشته شده، اپل برنامه‌ای برای عرضه آیفون SE جدید در سال ۲۰۲۱ ندارد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی